...: Sekáčové úlovky #5/ things from secondhand #5 2019

pátek 22. listopadu 2019

Sekáčové úlovky #5/ things from secondhand #5 2019

Tak ještě jednou. Bohužel se mi skrze zdravotní problémy nepovedl článek přidat zavčas, ale o článkovou podobu úlovků ze sekáče vás rozhodně nechci ochudit, tudíž dovolte mi ještě jednou vám všechny moje kousky ukázat. :) Tentokrát jsem lovila ve dvou seconhandech. Většina věcí je za 39 korun z Genesis.
Do šatníku mi přibyla nová a zároveň moje první péřovka. Na fotce to moc dobře nevidíte, ale jedná se o poměrně dlouhý a teplý kabátek, který kromě pásku kolem krku má pásek i v oblasti pasu. U bundy mám dilema, je mi větší a nejsem si jistá, jestli to, že je teplá mě přesvědčí k ponechání. 
Druhá bunda je krátká, teplá a prošívaná, původní značky Teranova. Až na ošoupané zapínání je v bezva stavu a barva je nádherná vínová (na fotce tolik nevynikne)

So once again. Unfortunately, through health problems I failed to add the article in time, but I had to write this post when I added my video and I promised to you adding of article.This time I was shopping in two seconhands. Most things are for 39 crowns from Genesis,I added to my closet a my first feather jacket.In the photo you do not see very well, but it is a fairly long and warm jacket, which in addition to the neckband has a belt in waist. I have a dilemma with the jacket, It is bigger and I am not sure that it is good reason for keeping it. The second jacket is short, warm and quilted, the original brand Teranova. Except the scuffed fastening is in good condition and the color is beautiful burgundy.

Ačkoliv první triko nejde příliš moc dobře rozpoznat skrze tu temnotu, má na sobě mašličku a lehce nabírané rukávy. Triko jsem hledala strašně dlouho a konečně jsem ho našla. Již dříve jsem tohle samé triko v šatníku měla. Značky původně z NY.
Halenka ve stylu body je také původně z NY, a v posledním haulu jste mohli vidět totožné body, ze stejného obchodu, ale černé. Bodyčko je krásné, ale opět mám problém se zapínáním, škrábe... 
Moje druhá hořčicová věc je triko původně z Reserved, hrozně se mi líbí, že má na zádech kulatý výstřih a miluji tu barvu.

Although the first T-shirt is not very well recognizable through the darkness, it is wearing a bow and lightly interesting sleeves. I was looking for this shirt for a long time and finally I found it. I had the same shirt... Brand is originally from NY.Blouse is body t-shirt nad it is also originally from NY, and in the last haul you could see identical body t-shirt from the same store but black. This t-shirt is beautiful, but again I have a problem with switching, it is scratching mě...My second mustard thing is originally from Reserved, I really like having a round neckline on my back and I love that color.
Letos jsem se absolutně zamilovala do roláků a mám ji hned několik. První černý rolák je značky Numbero a nejedná se o svetr, spíše teplejší elastické triko s rolákem. Je černý a akorát na spodním lemu má štítek se značkou. 
Druhý rolák je královské modré barvy, je zcela obyčejný, bez značky. Je moc příjemný.
A věc, ze které jsem nejvíce potěšena je krémový rolák s kamínky. Ačkoliv je slaboučky, skrze jeho složení kašmíru, vlny a bavlny je strašně moc teplý a hlavně moc příjemný. Doufám, že brzy objevím další. Rolák je původně značky Ebelieve

This year I totally fell in love with turtlenecks and I have a few. The first black turtleneck is a Numbero brand and is not a sweater, rather a warmer elastic t-shirt with a turtleneck. It is black and only has a label on the bottom hem.The second turtleneck is of royal blue color, is quite ordinary, without label of brand. It's very nice.And the thing  from I am most pleased about is the cream turtleneck with stones. Although he is a faint, he is very warm and especially pleasant through his composition of cashmere, wool and cotton. I hope to find another one soon. The turtleneck is originally from Ebelieve.
Samozřejmě miluji také svetry. V sekáči mě oslovil zcela obyčejný tenký zelený (smaragdový???) svetr původně z Esmary. Je moc pěkný a takovou barvu v šatníku jsem doposud neměla. 
Druhý svetr není tak moc příjemný, ale zaujal mě motiv, kdy puntíky přechází ve zvíření vzor. Značky je původně Tovta. 

Of course I also love sweaters. In the secondhand I was impressed by an ordinary thin green (emerald ???) sweater originally from Esmara. It's very nice and I haven't had that color in my closet yet.The second sweater is not so nice, but I was intrigued by the motif of dots turning into a animal pattern. The brand is originally Tovta.
Vzpomínáte si v mém posledním haulu na šedé tepláky? Tak jsem k nim objevila mikinu, která je jak kdyby s nimi patřila do setu. Odstín šedé je maličko jiné a je mi lehce větší, ale to nevadí, když je na doma. Hlavně pohodlí. :) Mikina je původně Cropp
Bílá halenka je původně z Camaieu. Je z teplejšího materiálu, s trendy perličkami na límečku a z motivem květin. 

Do you remember gray sweatpants in my last haul? So I found a sweatshirt, which is as if it belonged to the set. The shade of gray is a little different and I feel that it is slightly bigger, but it doesn't matter when it's for home wearing. Mainly comfort. :) Sweatshirt is originally Cropp.The white blouse is originally from Camaieu. It is made of warmer material, with trendy pearl beads and a flower motif.
Posledním úlovek je pásek, který jsem si koupila kvůli jednomu cardiganu z Primarku. Doposud jsem si půjčovala pásek od sestry, nyní už nemusím, protože jsem objevila téměř totožný a v super stavu. 

 The last catch is the belt I bought for one of the Primark's cardigans. So far I have borrowed the band from my sister, now I do not have to do, because I discovered almost identical band and in super condition.
A málem bych zapomněla na dva kousky, které jste ve videu neviděli. Černé šaty jsou původně z Pepca, jsou teplejšího materiálu, mají lehce áčkovou sukni a dlouhé rukávy s volánem na konci. Růžový kabátek jste na mě mohli vidět už na instagramu a v článku zde. Je lehoučký a byl skvělý na podzim.

And I almost forgot about two pieces you haven't seen in the video. Black dresses are originally made of Pepco, are warmer material, have a light A-skirt and long sleeves with a ruffle at the end. You could see the pink coat on my instagram and in the article here. It is lightweight and was great in the fall.


Líbí se vám moje úlovky? Co jste si napolsedy koupili vy? 
Do you like my things? Whad did you buy in last time?

12 komentářů:

  1. Opravdu skvělé úlovky. Jak už jsem psala včera, ten rolákový svetřík s kašmírem je top.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano četla jsem, děkuji moc. :) No takových svetrů by mohlo být víc.

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že úlovky dala i do článku - nějak jsem videím nepřišla na chuť ;-). Líbí se mi ta mikina a kabátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že jsem si vědoma, že někteří videa úplně nemusí a raději si něco přečtou. :) Děkuji moc za pěkný komentář.

      Vymazat
  3. Same... I love turtleneck sweaters!
    Cute warm pieces!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné úlovky :) Já už jsem dlouho v sekáči nebyla, takže si nevzpomínám, co jsem tam koupila naposled -.-"

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, třeba se s něčím podělíš u dalšího haulu. :) Jinak moc děkuji.

      Vymazat
  5. Já byla v sekáči asi před týdnem a nic moc tam zrovna nebylo. :) Ty jsi ulovila skvělé kousky.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné úlovky! Do genezis budu muset také zavítat, už jsem nam dlouho nebyla. Já si v sekáči naposledy koupila teplou zimní bundu a svetřík s krajkou.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Mají tam super výběr, jen škoda, že už nemám tolik času, abych mohla prolézat různé sekáče a hledat tam pěkné oblečení. Naštěstí jsem narazila na alternativu v podobě https://www.onlinesekac.cz/ , takže mohu oblečení z druhé ruky nakupovat i online.

    OdpovědětVymazat