...: Sekáčové úlovky #5/ haul from secondhand

středa 20. listopadu 2019

Sekáčové úlovky #5/ haul from secondhand

Hezký den. Jelikož mi přišlo nové světlo na natáčení, mohla jsem konečně přidat nové video se sekáčovými úlovky. Úlovky uvidíte také v novém článku, který během dnešního, či zítřejšího dne přidám na blog. :) 

Hi guys. Because I have a new light, I made a new video with things which I have from secondhand. Today or tomorrow will be there new article with this.


6 komentářů:

  1. Pokaždé, co jsem já zkoušela natáčet, jsem dopadla docela podobně, točila jsem to na několikrát, protože se pokaždé něco pokazilo :D Jinak hezké video a jsi příjemná slečna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné kousky, líbí se mi ten světlý svetřík :))

    OdpovědětVymazat
  3. Juu, ten rolákový svetřík je nádherný. S kašmírem jsem ještě nic neměla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Ten rolákovej svetr je boží! I ta bunda na konci je moc pěkná :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat