...: #1 FOTOČLÁNEK - Příroda se probudila// PHOTOPOST//

neděle 19. dubna 2020

#1 FOTOČLÁNEK - Příroda se probudila// PHOTOPOST//

Kdo mě zná dobře, ví, že ráda fotím jen tak pro radost, kdo mě zná ještě líp tak ví, že nejraději fotím kytičky, stromečky, krajinky a hlavně západy slunce. A právě teď na jaře, kdy se konečně i u nás krajina začala probouzet mám focení nejraději. Vychutnávám si teplejších večerů při pohledu na zapadající slunce, vychutnávám si každého nově rozkvetlého kvítku, při kterém se rozpšikám a vychutnávám si zvířátek, které po zimní spánku ožívají. Krajina žije! A díky chalupám mám možnost přírodu detailněji prozkoumat a vychutnávat si pomoci foťáku jaro naplno. :) Pokud se vám mé fotografie líbí, sledujte mě na Facebooku, mám tam album, kam přidávám právě takové "jen tak" focené fotky.

Who knows me well, I know that I like to take a photos  just for fun, who knows me even better so knows that I like to photograph flowers, trees, landscapes and especially sunsets. And right now in the spring, when the landscape finally began to wake up, I like taking pictures. I enjoy warmer evenings by looking at the setting sun, I enjoy every newly blooming flower, and enjoy the animals that come to life after winter sleep. Landscape is alive! And thanks to the cottages I have the opportunity to explore nature in more detail and enjoy it thanx the help of my camera the spring. :) If you like my photos, follow me on Facebook, I have an album with these photos

9 komentářů:

  1. Nádherné fotky. Ja by som tiež chcela ísť vonku ale mám strach že ma chytia policajti. Ale ako vidím tak veľa ľudí chodí von a fotia, tak to skúsim aj ja .

    AKO SI ZVOLIŤ SPRÁVNE OBLEČENIE NA CVIČENIE?

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, jaro je prostě úžasné období! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky, taky ráda fotím přírodu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, já jsem ráda, že všude všechno krásně kvete :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné jarní fotky - nejlepší je kosák, ten se fakt povedl :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně dneska lítali ptáčci okolo okna a sedali kousek ode mě na zábradlí, tak to bylo moc hezký. Miluju přírodu🌸.

    Verča ze Ztracena v Praze | Co číst a poslouchat? A jak na tom celém ušetřit? | TIPY

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu krásné fotografie. Jaro je krásné období. :)

    OdpovědětVymazat