...: Buchta z kokosového těsta/ coconut cake

úterý 21. dubna 2020

Buchta z kokosového těsta/ coconut cake

Krásný den, dlouho tady nebyl recept na nějakou tu skvělou a chutnou mňamku a tak jsem se rozhodla jeden nový s vámi sdílet. Receptem jsem se inspirovala v kuchařce Fit moučníky a dezerty od Aleny Doležalové a jako obvykle jsem recept ještě trochu upravila. Na přípravu je poměrně snadný, ingredience většinou naleznete doma a nejsou ani cenově příliš vysoké.

Have a nice day, for long time there was not recipe for some great and delicious food, so I decided to share a new one with you. I was inspirated by Alena Doležalová's cakes who written cookbook which is called Fit cakes and desserts  and, as usual, I modified the recipe a bit. It is relatively easy to prepare, the ingredients are usually found at home and are not too expensive


POSTUP:
Smícháme suché ingredience těsta a posléze je přidáme k vajíčku s tvarohem a banánem. Těsto vyložíme do kokosovým olejem vymazaného  pekáčku  (20x25). Pečeme cca půl hodiny při 180 stupních.
Ingredience na horní vrstvu pouze smícháme dohromady, já dala kokos přímo do tvarohu... Hotovou buchtu pokapeme rozpuštěnou hořkou čokoládou.

Mix the dry ingredients of the dough and then add them to the egg with cottage cheese and banana. Put the dough in baking pan (20x25). Bake for about half an hour at 180 degrees.
The ingredients on the top layer are just mixed together, I put the coconut directly into the cottage cheese ...Sprinkle the finished cake with melted dark chocolate

8 komentářů:

  1. vyzerá jednoducho a chutne, takéto recepty mám najradšej :D
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle .. udělám hned o víkendu! :D Miluji kokos, nesnáším pečení, ale tohle zní velmi snadno a nenáročně, takže to je přesně pro mě! :) díky ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, mně je tak líto, že nám nefunguje trouba. Kokosový zákusky miluju🙄. To mě hrozně rozčiluje. Hned jak se s mamkou přestěhuju, tak se vrhnu na pečení😃. Domácí laskominky jsou to nejlepší. Možná to zkusím šoupnout do takový malinkatý trouby, kam se mi aspoň vejdou formičky na muffiny🙄. Mám na to teď hroznou chuť to je hrozný😅.

    Verča ze Ztracena v Praze | Co číst a poslouchat? A jak na tom celém ušetřit? | TIPY

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, ta vypadá úžasně a kokos miluju! Budu muset vyzkoušet. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá dobře, ale zase takové ty kokosové buchty moc nemusím. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypada to sice dobre, ale kokos moc nemusím :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. To nevypadá špatně. Mám tu nějaký zbytek strouhaného kokosu od Vánoc.... Prosím - na jak velký pekáček je asi ta dávka?

    OdpovědětVymazat
  8. Cokoliv z kokosu miluju a ještě, když recept nevypadá složitě :)

    OdpovědětVymazat