...: #2 Filmy, které mě chytly za srdce/ movies with love

úterý 14. dubna 2020

#2 Filmy, které mě chytly za srdce/ movies with love

Příběh se odehrává, když byli ještě teenageri, chodili na střední školu. Jemu se líbila, myslel si, že by o něj nestála, ale ona ho získala. Právě Amanda prolomila Dowsnovu barieréu, sblížila se s ním i přesto, že on nebyl příliš hrdý na to z jaké rodiny pochází. Vznikla láska. Od té doby trávili veškerý čas spolu. Příběh je propletený všelijakými zápletkami, kdy on utíká z domova, bere ho k sobě stařec, kdy její rodina s jejich vztahem nesouhlasí, kdy z jeho rodiny dochází k násilím. Mladá láska končí v čase, kdy dojde k usmrcení někoho z Dowsnových blízkých. Dowson není viníkem, ale jde do vězení. Amandu odmítá vidět, chce pro ní lepší svět. Svět bez něj. A tak čas běží...
Film začíná tím, kdy on po explozi na ropné plošině padá do moře a poté se vrací zpět do místa svého bydliště na odpočinek. Souhrou okolností se opět setkává s Amandou a společně zjišťují, že jejich láska stále ještě nevyhasla. Příběh je hodně zamilovaný, ale končí smutně, co se týká lásky.:)

The story of film takes place when they were teenagers and went to high school. He liked her, he thought that she could not like him, but she liked him. So Amanda broke Dowsne's barrier, getting closer to him even if he did not  proud of his family. They fell in love. Since then they have spent every time together. The story has entanglements, when he left his home and he slept at old man, when her faimily did not agree with their relationship, when in his family was violence.
Young love ended with murder in his family, hi is not culprit, but he went to jail. He refused to see Amanda, he wants for her a better world. A world without him. And so time is running ...The film begins with his fall to the sea ftom oil rig explosion and returning to his place of residence. Becuase of one event he met with Amanda again, and they discovered that they still love together. The story is very in love, but ends sadly...

Co s Láskou/ The best of me
Source: http://www.war4all.com
Source: https://www.cubemagazine.it
sources: https://filmtoro.cz
Další film asi spousta z vás zná. Louise přišla o práci a aby se postarala o rodinu je nucena si najít novou, díky štěstěně získává práci jako pečovatelka Willa, který je upoután na vozíček. Z prvopočátku je pro ní práce náročná, navíc Will ji to moc nezpříjemňuje, je naštvaný na celý svět a chtěl by nejraději svůj život hned ukončit, ale Louise to nevzdává. Postupně začne Willa poznávat, plánovat pro něj aktivity, a zamilovávat se. Will její city začíná opětovávat, i když je stále rozhodnutý svůj život na vozíku vzdát... 

Another movie probably knows a lot of you. Louise has lost her job and is forced to find a new job because of her family. She try job like a nurse in one family. She got the job and it is hard for her, and Will is not very pleasant, he's angry on the world and wants to end his life right away, but Louise doesn't give up. Gradually he begins to recognize Will, plan activities for him, and fall in love. Will is starting to return her feelings, even though he's still decide to give up his wheelchair life ...

Než jsem tě poznala/ Me before You
sources: https://images.justwatch.com
Wicker Park
Alex trpí nízkým sebevědomím a tak, když se při natáčení jejího a Lisiniho videa kamera rozbije, rozhodne se zanést kameru do obchodu, kde pracuje Matthew, kluk, který se ji líbí. Matthew se nemůže vynadívat na blonďatou dívku na videu, když ji zahlédne venku, jako kdyby majitelka videa neexistovala... vyběhne za ní. Zde začíná milostný příběh Matthewa a Lisi, Alex vše pozoruje z zpovzdálí až do doby, kdy Lisa musí odjet a spoléhá na svoji kamarádku, která má jejímu milovanému předat dopis... Příběh pokračuje o nějaký rok později, kdy Matthew má pocit, že Lisu zahlédl. Jelikož ji stále miluje, rozhodně se po ní pátrat, ale do cesty za láskou mu vstoupí Alex, která se snaží překazit jeho veškerou snahu o najití Lisy. Jak to celé dopadne? To uvidíte ve filmu :) 


Alex suffers from low self-confidetly, and so when the camera breaks while shooting herself and Lisini's video, she decides to take the camera to the shop where Matthew works, a guy who she likes. Matthew likes blonde girl in the video when she sees her outside, as if the video owner didn't exist ... she runs after her. Here begins the love story of Matthew and Lisa, Alex observes everything from a distance until Lisa has to leave and relies on her friend to give him a letter ... The story continues some year later when Matthew feels that he saw Lisa. He still loves her and he  looking for her, but Alex enters to the story of love, trying to thwart his all efforts to find Lisa. How will it all turn out? You will see it in the movie :)

Miluj mě prosím/ Wicker park
sources: https://image.voyo.cz
 

10 komentářů:

  1. Co s láskou a Než jsem tě poznala mám hrozně ráda, jen je škoda, že oba mají smutný konec. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jeden z nich jsem zatím neviděla, je čas to napravit! :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem jen Než jsem tě poznala. Teď je času spousta, tak bych mohla doplnit mezery :)

    OdpovědětVymazat
  4. Něviděla jsem poslední film, takže děkuju za tip, co si pustit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny jsem viděla a všechny mě chytly :)

    OdpovědětVymazat
  6. Než jsem Tě poznala je hezký film a ještě hezčí knížka, která mě nejednou rozbrečela. Přečetla jsem i oboje pokračování a moc hezký příběh :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo ani jeden film jsem neviděla, tak aspoň mám další tipy až si budu chtít něco pustit :)

    OdpovědětVymazat
  8. vďaka za tipy, nepoznám ani jeden z vyššie uvedených filmov.)

    evasaaj.com

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný článek :) Podobné filmy mám taky moc ráda a musím říct že mi hodně líbilo Než jsem tě poznala a Láska na druhý pohled :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ani jeden jsem ještě neviděla, takže díky za tip :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat