...: Kokosová péče - Vanilka, coconut oil Vanilla

sobota 11. dubna 2020

Kokosová péče - Vanilka, coconut oil Vanilla

Krásný den, máme tu sobotu a já se pouštím do další recenze produktu od mého milovaného Saloosu. Dnes bych Vám chtěla ukázat produkt z bio kokosové péče s vůní vanilky. Bohužel než jsem stihla produkt vyzkoušet a sepsat vám  několik řádků, na stránce není už dostupný, každopádně obdobné účinky mají i další produkty z této řady: Kokos - orange; Kokos - čokoláda a Kokos Caffe Latte.

Have a nice day, today is saturday and I have for you to another product review from my beloved Saloos. Today I would like to show you a product from coconut care with the scent of vanilla. Unfortunately, before I could try the product and write down a few lines, it is no longer available on the websites of Saloos, but in any case other products in this line have similar effects: Coconut care - orange; Coconut care- Chocolate and Coconut care Caffe Latte.


Všechny produkty z kokosové péče se nachází v malém plastovém kelímku o velikosti 100, či 250 ml. V kelímku se nachází hmota, která má typické vlastnosti kokosového oleje a to, že při větších teplotách taje, rozpouští se na tekutou čirou kapalinu, při nižších teplotách je olej pevnější a za mě se s ním daleko lépe pracuje.
Vůně je krásná vanilková, vydrží na pleti poměrně dlouho, doporučuji si ho dát během dne buď jen pro radost, pocit vůně a jeho vlastnosti, a nebo nejlépe na noc, kdy usínáte s krásnou vůní na tváři.

All coconut care products are  in a small plastic cup of 100 or 250 ml. In the crucible there is a substance that has the typical properties of coconut oil and that melts at a higher temperature, dissolves into a liquid clear liquid, at lower temperatures the oil is firm and for me it is much easier to work with.The smell is beautiful vanilla, the smell lasts quite long on the skin, I recommend to give it during the day either for pleasure, smell and its characteristics, or best for the night, when you fall asleep with a beautiful scent on your face.

Co se týká účinků na pleť. Kokosovou péči používám hlavně na tvář, oblast dekoltu a prsa, nerada si dávám na oblast hrudníku nepřírodní kosmetiku. Olejíček jsem používala i na pleť během dovolené, kdy pokožka byla vysušená od sluníčka.
Kokosový olej pleť krásně promastí, pomáhá s bojem proti suchým místům, je přírodní, takže nemusíte mít špatný pocit, že na pleť plácáte chemii a navíc, jak jsem již zmiňovala, krásně hojí! Pleť je po oleji  hebká, příjemná na dotek.

As for the effects on the skin. I use coconut care mainly for the face, décolletage and breast area; I used the oil also on the skin during the holiday, when the skin was dried from the sun.Coconut oil will grease the skin beautifully, help fight dry spots, it is natural, so you don't have to feel bad about using of unnatural product for your skin and, as I mentioned, smell beautifully! The skin is soft, pleasing to the touch.

Popisek od Saloosu o kokosovém pohlazení/ Desription by Saloos:
Potěšte svou kůži a jemně ji masírujte výživným bio kokosovým olejem lisovaným za studena, obohaceným o vzácné vonné extrakty. Dopřejte svému tělu čistě přírodní produkty v bio kvalitě, které probudí váš organismus. Zakousněte se do šťavnatého pomeranče, podlehněte čokoládovému mámení, rozlouskněte v dlaních tobolku smyslné vanilky, nebo se poddejte útulné pražírně kávy. Podmanivé vůně přípravků bio kokosové péče Saloos prozáří tělo i mysl. Vláčné oleje pečují nejen o pokožku, ale také o unavené vlasy.

Pleasure your skin and gently massage with nourishing cold coconut oil, enriched with rare fragrant extracts. Treat your body with purely organic, bio-quality products that will awaken your body. Bite into juicy orange, succumb to chocolate dipping, crack the sensual vanilla capsule in your hands, or give in to the cozy coffee roaster. The captivating fragrance of Saloos' organic coconut care products will brighten the body and mind. Soft oils take care not only of the skin but also of tired hair.

Olejíčky můžete zakoupit přímo na stránkách Saloosu, kde cena za 100 ml kelímek je 157 korun a za 250 ml 339 korun. Produkty od Saloosu dále naleznete na spoustě e-shopů na internetu, či v prodejnách DM drogerie.

Oils can be purchased directly at Saloos website, where the price for 100 ml cup is 157 crowns and 250 ml 339 crowns. Saloos products can be found in many e-shops on the Internet or in DM drugstore stores.

9 komentářů:

  1. Já vůni vanilky úplně nemusím, takže si nejsem jistá, jestli by tenhle produkt byl pro mě. Něco na bázi kokosového oleje už si ale musím pořídit, protože pořád všude čtu, jak skvělé to má účinky a já pořád nic nevyzkoušela :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už měla i caffe latte a to voní také úžasně :) Pokud nemusíš vanilku a máš ráda přírodní a zároveň voňavé produkty, tak určitě zkus.

      Vymazat
  2. Vyzerá skvelé. Ja osobne som raz používala kokosový olej na tvár a tiež som s ním bola spokojná. Ja som ho konkrétne mala z DM drogérie.
    Budem rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Vanilka a kokosové produkty patří k mým nejoblíbenějším, možná olej vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji vanilku, ale klidně bych vyzkoušela i Cafe latte.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Já zatím taky nic s kokosovým olejem nevyzkoušela. Trochu mne odrazuje právě ten bod tání - mám pocit, že by se mi s produkty špatně pracovalo.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, jen jsem viděla fotku a už jsem cítila vanilku. Z různých tělových krémů a olejů mám nejraději právě ty vanilkové, navíc pokud vím, značka Saloos dělá kvalitní produkty. Akorát jsem zatím nepřišla na chuť kokosové oleji na pleti, zkoušela jsem jej několikrát, ale úplně mi nesedí. Používám ho zatím jen v kuchyni a také občas na zuby, tam mi naopak velmi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já teda moc vanilku nemusím, ale vyzkoušet se má všechno. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  8. to vyzerá na zaujímavý produkt, no skôr mám rada slabšie vône

    OdpovědětVymazat