...: Zase v novém/ again in nwe dress

neděle 17. května 2020

Zase v novém/ again in nwe dress

Krásný den, po dlouhé době bych s vámi ráda sdílela opět jeden fashion post. O co se jedná? Nedávno jsem byla oslovená e-shopem Femme luxe, který se zaměřuje na prodej dámského oblečení. Ačkoliv jsem si já osobně objednala troje šaty, dokonce dvoje stejné, akorát v jiné barvě, ráda bych vypíchla další zajímavé kategorie v sekci oblečení, například trička, zajímavé jogger sety, či domácí oblečení.
Upřimně při výběru oblečení z e-shopu jsem si absolutně nebyla jistá, jestli tohle bude nejlepší vhodnou volbou pro mě, na modelkách mi šaty připadaly poměrně dost sexy a říkala jsem si , jak asi takové oblečení bude vypadat na mně a jak se v něm asi budu cítit.


Have a nice day, after a long time I would like to share another fashion post with you. What is it about? I was recently approached by the Femme luxe e-shop, which focuses on the sale of women's clothing. Although I personally ordered three dresses, even two of the same, just in a different color, I would like to highlight other interesting categories in the clothing section, such as T-shirts, interesting Joggers sets, or Loungewear.
Honestly, when choosing clothes from the e-shop, I was absolutely not sure if this would be the best choice for me, my choosen clothes seemed quite sexy on the models and I wondered what such clothes would look like and how I will feel in.

Nakonec jsem ze šatů nadšená. Jsou nádherné, řekla bych, že mi padnou jako ulité, barvy jsou syté a střihy velice zajímavé a už se těším na další výběr nového oblečení! Určitě se na e-shop mrkněte, všem, kterým jsem šaty ukázala, se moc líbily.

In the end, I'm excited about the dress. They are beautiful, I would say that they fit me very good, the colors are rich and the cuts are very interesting and I'm already looking forward to another selection of new clothes! Be sure to check out the e-shop, everyone to whom I showed the dress sayd that they like it. 


https://femmeluxebloggers.co.uk/collections/blogger-picks/products/black-one-shoulder-padded-bodycon-mini-dress-unice



Černé šaty, jsou střihově bodycon, končí mi přibližně v oblasti pod hýžděmi, jsou přiléhavé, ale ne příliš vyzývavé. Materiál je elastický, tlusčí - hodí se spíše pro jarní období, než letní. Střih šatů je velice zajímavý, moc se mi líbí jedno holé rameno a druhé zakrýté s dlouhým rukávem. Aby byl střih ještě více zajímavější, tak v rukávu je u ramene vycpávka. Z šatů jsem byla tak moc nadšená, že jsem si je oblékla i na moje focení! A jsem moc ráda, že jsem si je vzala i v bílé barvě, která je sice rizikovější k ušpinění, ale bílá dává šatům podle mě zase úplně jiný rozměr. Tyto šaty naleznete na stránkách cenově za 14, 99 dolarů, odkaz naleznete, když kliknete na obrázek. 

The black dress, it is a bodycon cut, ends approximately in the area under my buttocks, it is close-fitting, but not very sexy. The material is elastic, thicker - it is more suitable for spring than summer. The cut of the dress is very interesting, I really like one bare shoulder and the other covered with long sleeve. To make the cut even more interesting, there is a padding at the shoulder at the sleeve. I was so excited about the dress that I put it on for my photo shoot! And I'm very glad that I took them in white, which is more risky to get dirty, but white gives the dress a completely different dimension. You can find these dresses on the site for $ 14.99, the link you find when you click on the image.
https://femmeluxebloggers.co.uk/collections/blogger-picks/products/black-one-shoulder-padded-bodycon-mini-dress-unice

Třetí šaty jsou zcela něco jiného, než dvoje předešlé a u těchto jsem si nebyla tedy absolutně jistá jestli mi střih bude sedět. Nikdy jsem podobné šaty neměla, ale zaujala mě barva a celkově mi šaty přišly velice zajímavé. Šaty jsou delší a končí pod koleny, opět jsou spíše tlusčího materiálu, vhodné na jaro a nejlépe na nějakou speciální událost a na nošení někam do vnitřních prostorů. Šaty na stránce najdete za 16,99 dolarů. Odkaz opět naleznete, když kliknete na obrázek.

The third dress is completely different from the previous two, so I wasn't absolutely sure if the cut would fit me. I have never had a similar dress, but I was fascinated by the color and overall I found the dress very interesting. The dress is longer and ends below the knees, again it is more of a thicker material, suitable for spring and preferably for a special event and for wearing somewhere indoors. You can find the dress on the page for $ 16.99. You can find the link again by clicking on the image.

https://femmeluxebloggers.co.uk/collections/blogger-picks/products/wine-belted-bodycon-midi-dress-angelicahttps://femmeluxebloggers.co.uk/collections/blogger-picks/products/wine-belted-bodycon-midi-dress-angelica

12 komentářů:

  1. Ty třetí šaty ti moc sluší, ta barva ti opravdu sekne.

    OdpovědětVymazat
  2. Everything looks so wonderful!    

    OdpovědětVymazat
  3. Ty poslední ti opravdu moc sluší :) Ale krásné jsou i ty černé :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  4. Looks great!Amazing post darling,as always!Thanks for sharing!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpovědětVymazat
  5. Černé i vínové jsou moc hezké, sluší ti! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vínové šaty jsou snad nejlepší, krásně ti sednou.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. No pane jo, v těch šatech vypadáš vážně fantasticky, ty černé ti skutečně seknou! :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  8. Oooo pekné a zaujimavé tie s tým jedným rukávom. Tiež by som asi rozhodla pri výbere pre šaty :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se líbí ty vínové. A seknou ti :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta bordó nebo vínová barva šatů je vážně krásná! :) ty ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat