...: SKLÍPEK MUŠOV/ wine cellar Mušov

pondělí 13. července 2020

SKLÍPEK MUŠOV/ wine cellar Mušov

Jelikož já i mé nejbližší kamarádky milujeme víno, během jednoho večera se zrodil nápad vyrazit do sklípku. Seskupila jsem několik lidí, se kterými jsem se za poslední dobu nejvíce vídala, a o kterých jsem věděla, že by se rádi takového vejletu a ochutnávání vína rádi zúčastnili. Ačkoliv jsem nejprve nechala výběr sklípku na kamarádovi, nakonec jsem vybrala já sklípek Mušov a jsem za to ráda, protože to bylo poprvé, kdy jsem trávila více než kousek odpoledne v oblasti nádrže Nové Mlýny a v oblasti Pálavy.

Since my closest friends and I love wine, the idea of ​​going to the wine cellar was born during one evening. I grouped several people with whom I had seen the most recently, and whom I knew they would like to take part in such a trip and wine tasting. Although I first left the choice of the cellar to a friend, in the end I chose the Mušov cellar and I am happy for that, because it was the first time I spent more than a part of afternoon in the area of ​​the Nové Mlýny reservoir and in the Pálava area.



Sklípek jsem rezervovala asi měsíc dopředu skrze email, paní se kterou jsem komunikovala byla moc ochotná a zaslala mi nabídku "balíčků", ze kterých si můžeme vybrat ten nejlepší pro naši skupinu. Já a kamarádka, která mi s tím vším pomáhala, jsme vybraly balíček s neomezenou konzumací vína na 4 hodiny, s teplou večeří (byla v rámci všech balíčků) a se studenými mísy (ty nás lehce zklamaly, jen salámy a sýry a jen dvě...). A degustace vína byla samozřejmě také součástí...

I booked wine cellar about a month in advance via email, the lady I communicated with was very willing and sent me an offer of "packages" from which we can choose the best one for our groups. My friend and I, who helped me with all this, chose a package with unlimited wine consumption for 4 hours, dinner (it was part of all packages) and cold dishes (they disappointed us slightly, only salami and cheese and only two plates. ..).

Samotný sklípek se nacházel po pravé straně hlavní silnice před Aquacentrem a ačkoliv byl tak blízko hlavní vozovky, díky zeleni, která před ním byla, na hlavní silnici ani nešlo vidět. Navíc díky uzavírkám nebyl velký provoz. Kromě degustace, popíjení a jedení jsme měli i ubytování, které bylo v prostoru nad sklípkem.

The cellar itself was located on the right side of the main road in front of the Aquacentre, and although it was so close to the main road, thanks to the plants in front of it, it was not even visible on the main road. In addition, due to the closures, there was not much traffic. In addition to tasting, drinking and eating, we also had accommodation that was in the area above the cellar.

Co se týká vín, tak byly moc dobré a údajně bez éček a barviv. Vybíraly jsme si ze 6 různých vín, plus nám pan degustátor na žádost jedno růžové přidal. Celková cena za "balíček" byla kolem 1200 na noc a večer, což si myslím z vlastní zkušenosti, že se jedná o celkem běžnou cenu. 

As for the wines, they were very good and supposedly without conservants and dyes. We chose from 6 different wines, plus Mr. Taster added one rosé to us on request. The total price for the "package" was around 1200, which I think from my own experience that this is a fairly normal price.
Jelikož se sklípek nacházel v krásném prostředí, druhý den jsme ještě vyrazili do Pavlova a na zříceninu Děvičky, kde jsme asi všichni tak nějak "vystřízlivěli". Po výšlapu jsme si dali ještě jídlo ze stánku #ochutnejpálavu , pivko, limču a jeli domů. Vejlet stál opravdu za to, i přesto, že díky jistým okolnostem jsem mu v ty dny nebyla příliš nakloněna....

Since the cellar was located in a beautiful environment, the next day we went to Pavlov and we visited the ruins of Děvička. After the hike, we had some more food from the stall #ochutnejpalavu and we had also beer, lime and  after this we went home. Trip was really good it, even though due to certain circumstances I was not very inclined to him in those days ....

V budoucnosti bych se ráda opět do okolí Pálavy vrátila ať už na košt vína do nějakého sklípku, či s bandou lidí do nějaké chalupy v okolí Děvína. Je to nádherná oblast, která si zaslouží ještě pořádně prozkoumat. 

In the future, I would like to return to the surroundings of Pálava, either for a wine tasting in a wine cellar, or with a group of people to a cottage near Děvín. It is a wonderful area that is worth exploring.
 

5 komentářů:

  1. Moc hezke fotky a krasny vyhled z hradku.

    Melissa Hartford
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Víno mám ráda, ale vydržím tak tři deci, takže balíček s neomezenou konzumací by se mi asi nevyplatil :D.
    Zřícenina vypadá super. Tenhle kraj v podstatě neznám, takže bych se tam mohla někdy vypravit.

    OdpovědětVymazat
  3. Pálava je prostě nádherný místo a vždycky dobrá volba na výlet. Ve sklípku na degustaci jsem ještě pořád za ty roky studia v Brně ale nebyla, tak díky za tip. Až se po létě vrátím zpět do ČR, musím s někým vyrazit! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé místo na takovou degustaci. Určitě jste si to užili a myslím, že ta cena je opravdu přijatelná.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych si zajela do nějakého sklípka, vína mám ráda. :) Super výlet.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat