...: První sníh/ the first snow/ Der erste Schnee.

pátek 4. prosince 2020

První sníh/ the first snow/ Der erste Schnee.

Tak schválně, kdy u vás napadl první sníh? Já si to pamatuji přesně. Byl to víkend před 14 dny. Bylo mrazivo, a i když bych se nejraději na celý víkend zahrabala doma do teplé deky, rozhodla jsem se s rodiči strávit chvíli na chalupě, kde jsem nebyla asi dva měsíce. 

When did the first snow fall at you? I remember it exactly. It was a weekend 14 days ago. It was freezing and even though I would like to hude myself in a warm blanket at home for the whole weekend, I decided to spend some time with my parents at a cottage where I had not been for about two months. 

Wann ist der erste Schnee bei dir gefallen? Ich erinnere mich genau daran. Es war ein Wochenende vor 14 Tagen. Obwohl ich das ganze Wochenende unter der Decke verbringen wollte, beschloss ich, mit meinen Eltern in die Hütte zu gehen. Ich war seit ungefähr zwei Monaten nicht mehr in der Hütte.

 

Ten den bylo mírně pod nulou, sešli jsme se s rodinou a šli se společně projít na kopeček, odkud je pěkný výhled na kostel v nejbližší vesnici. Byl krásný západ slunce. Nad kostelem a rybníkem se objevovala lehká mlha, bylo to magické až lehce tajemné! :)  Škoda, že můj foťák tu krásnou atmosféru lépe nevystihne... 

It was around zero degrees that day and it was freezing. I went for a walk up the hill with my family. From the hill there is a beautiful view of the nearby village and the church. The atmosphere was beautiful, slightly foggy over the church and the pond.

Es war an diesem Tag um die null Grad und es war eiskalt. Ich ging mit meiner Familie den Hügel hinauf spazieren. Vom Hügel hat man einen schönen Blick auf das nahe gelegene Dorf und die Kirche. Die Atmosphäre war wunderschön, leicht neblig über der Kirche und dem Teich.

 

Jinak pokud by měl někdo zájem o slevový kód do trenyrkárny (mám tři) - sleva 200 korun nad 999, nebo o kód 10% na bezvatriko při nákupu na 500, či 20% procent na philips, či slevový kód do bambule hračkářství, napište mi na email. Snažila jsem se kódy udat na instagramu, ale nemám takovou sledovanost... podrobněji o kodu upřesním v emailu. Kódy jsou omezené, kdo napíše první ten ho má :) 

email: somethingbykate@seznam.cz

7 komentářů:

  1. U nás napadlo včera a řádila jsem venku se psem jak malé dítě. Obě jsme si po dlouhé době hodně sněhu užily. Ještě aby tak bylo na Vánoce. Krásný článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nice photos for a great review :))

    OdpovědětVymazat
  3. Loved the photos and the review!!

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. U nás doma, v rodném městě, napadl už okolo dvacátého listopadu. Tady, kde teď bydlíme s přítelem, teprve včera :)

    OdpovědětVymazat
  5. U nás nasněžilo včera. A dneska to zas roztálo. Snad zas nasněží.
    Fotky jsou moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  6. V Praze byl sníh ve čtvrtek a bylo to boží! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  7. U nás poprvé sněžilo ve čtvrtek a bylo to pro mě naprosto kouzelné probuzení! :D Hrozně jsem se na sníh těšila, ale bohužel už je zase pryč. Snad se ho ještě dočkáme. :))

    OdpovědětVymazat