...: INSTAGRAM

středa 27. ledna 2021

INSTAGRAM

Zdravím všechny čtenáře. Možná je tento článek ode mě tak trochu risk, ale zkusím ho vydat a uvidíme jakou bude mít u vás odezvu. 

Greetings to all readers. Maybe this article is a bit of a risk from me, but I will try to publish it and see how it will respond by you. 

Grüße an alle Leser. Vielleicht ist dieser Artikel ein Risiko für mich, aber ich werde versuchen, ihn zu veröffentlichen und zu sehen, wie er von Ihnen reagiert.

 

V poslední době jsem častěji na sociální sítích, je to jedna z několika věcí, kterou se bavím, když jsem doma. Na Facebooku jsem se zapojila do několika skupin, kde se vzájemně podporují influenceři z celého světa... takových skupin je spousta. Sama jsem přidala několik příspěvků do těchto skupin s tím, že hledám lidi na vzájemný sledování na instagramu, kteří mají obdobné zaměření jako já. Úplně neuznávám placené follow - což za poslední dobu jsem dostala i několik nabídek do zpráv s touto možností. Mělo by to být přirozené. 

I've been more often on social networks lately, it's one of the few things I enjoy when I'm home. On Facebook, I joined several groups where influencers from all over the world support each other ... there are many such groups. I myself added a few posts to these groups, looking for people to watch each other on the instagram who have a similar focus as me. I do not accept paid follow - which I have recently received several offers in the news with this option. It should be natural. 

Ich war in letzter Zeit öfter in sozialen Netzwerken, es ist eines der wenigen Dinge, die ich genieße, wenn ich zu Hause bin. Auf Facebook habe ich mich mehreren Gruppen angeschlossen, in denen sich Influencer aus der ganzen Welt gegenseitig unterstützen ... es gibt viele solcher Gruppen. Ich selbst habe diesen Gruppen einige Beiträge hinzugefügt und nach Leuten gesucht, die sich auf dem Instagram gegenseitig beobachten können und einen ähnlichen Fokus haben wie ich. Ich akzeptiere kein bezahltes Follow-up - was ich kürzlich in den Nachrichten mit dieser Option mehrere Angebote erhalten habe. Es sollte natürlich sein.

 


Ale vzhledem k tomu, že "konkurence" je obrovská a na instagramu se zobrazuje spousta obrázků i mnohých lidí, kteří právě tuto propagaci využívají, rozhodla jsem se vás oslovit s nápadem na vzájemné follow.  Spousta z nás spojilo síly, čteme si blogy navzájem. Máme pocit, že se tak trochu z online světa známe. Jistým způsobem si pomáháme a děláme to rády/ rádi. Proto bych tímto článkem chtěla vás oslovit, pokud se vám líbí moje tvorba, zanechte mi svůj instagram v komentářích. A budu ráda pokud i vy mě podpoříte. Mnohokrát právě na instagramu přidávám častěji příspěvky než tady. :) Přeci jen mobil mám po ruce téměř všude... 

But since the competition is huge and the instagram shows a lot of pictures and many people who use this promotion, I decided to address you with an idea to follow each other. Many of us have joined forces, we read our blogs. We feel like we know each other a little bit from the online world. We help each other in a certain way and we like to do it. Therefore, I would like to address you with this article, if you like my work, leave me your instagram in the comments. And I'll be happy if you support me too. Many times I add posts to the instagram more often than here. :) After all, I have a mobile phone on hand almost everywhere ...

Aber da der Wettbewerb riesig ist und das Instagram viele Bilder und viele Leute zeigt, die diese Aktion nutzen, habe ich beschlossen, Sie mit einer Idee anzusprechen, einander zu folgen. Wir lesen unsere Blogs. Wir haben das Gefühl, uns ein wenig aus der Online-Welt zu kennen. Wir helfen uns auf eine bestimmte Weise und tun es gerne. Daher möchte ich Sie mit diesem Artikel ansprechen. Wenn Ihnen meine Arbeit gefällt, hinterlassen Sie mir Ihr Instagram in den Kommentaren. Und ich freue mich, wenn Sie mich auch unterstützen. Oft füge ich dem Instagram öfter Beiträge hinzu als hier. :) Immerhin habe ich fast überall ein Handy zur Hand ...

 


Pokud se už sledujeme, tak super! :) Jinak můj hlavní instagram je @somethingbykate a poté mám ještě jeden, kam přidávám spíše informace ohledně YouTube, různých placených článků a podobně... @somethibykate_ytube

If we're already follow each other, it's great! :) Otherwise my main instagram is @somethingbykate and then I have another one where I usually add more information about YouTube, various paid articles and the like ... @somethibykate_ytube 

Wenn wir uns schon folgen, ist es großartig! :) Ansonsten ist mein Haupt-Instagram @somethingbykate und dann habe ich ein anderes, wo ich normalerweise mehr Informationen über YouTube, verschiedene bezahlte Artikel und dergleichen hinzufüge ... @somethibykate_ytube

12 komentářů:

  1. Thanks for sharing love! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, že konkurence na IG je obrovská, sama bych svůj Instagram chtěla vylepšit, ale upřímně teď na něj nemám tak úplně čas.. Oba dva tvoje účtu sleduju jako another.dominika :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano děkuji, vím :)! Já tam právě sedím pořád a ráda i sleduji ostatní a zvlášť ty, které sleduji i jinde, na blogu, na YT :)

      Vymazat
  3. I love Instagram, but it takes too long ...

    OdpovědětVymazat
  4. i have instagram but only for fun:) i do not spend many time on this app

    OdpovědětVymazat
  5. Já už na IG nemám kapacitu - ani časovou ani mentální. Takže zůstanu věrná jen blogu. Přiznám se, že mi přijde takový "trvanlivější". FB i IG se mi zdají hodně pomíjivé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně připadá, že spíše tady se člověk více otevře a najde si tu svou "komunitu", které věří :) a kterou také rád čte. Proto jsem se zaměřila n tento článek, že je fajn i na instagramu v tomto případě se sledovat, ale pokud na to není kapacita, tak to chápu :) Ne každý může a chce věnovat veškerý čas jen online životu.

      Vymazat
  6. Já tě sleduju tuším od začátku blogování. Tu i na Instagramu jako Life_by_Martina. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Teď koukám, že jsem tě nesledovala! Ani nevím, jak se to stalo, už jsem to napravila :D
    Já jsem měla jednou čas, kdy jsem ten instagram fakt hrozně hrotila. Ale je to tam fakt těžký. Poslední dobou jsem ho šoupla trochu na vedlejší kolej a věnuji se spíš blogu a youtubu. Jo, vím, že to bez instagramu úplně nejde, ale poslední dobou mě vlastně ani moc nebaví. Ale už se mi to vlastně docela zlepšuje, měla jsem k němu mnohem větší nechuť dřív. :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  8. Tvůj Instagram mám moc ráda, už tě sleduji a vždy se těším na nové příspěvky. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, také tě na IG sleduji jako minaubigeyes :)

    OdpovědětVymazat