...: Home office?/ Influencer life???

pondělí 15. března 2021

Home office?/ Influencer life???

Už je to několik měsíců, kdy se svět otočil vzhůru nohami. Obchody se zavřely, spousta lidí zůstalo doma bez práce, nebo odešli sami, či byli poslání za prací z domova. Během této doby vznikla spousta nových online obchodů, různých odvětví, ale také se začal více rozvíjet svět influencerů. Celkově svět života se přeorientoval do světa internetu. A jelikož i já osobně jsem doma a vím, že nejsem jediná, vyhledávám věci, které mi práci na PC ulehčují. Ne vždy je snadné se k PC posadit a začít tvořit... a právě dnes mám pro vás článek, který by vám mohl s tímto světem pomoci a práci vám ulehčit. Nebo možná předat kapku inspirace. 

A beautiful day. Welcome at  the new article. Due to the crazy disease situation a lot of people don't have a job or are at home at homeoffice and a lot of people have started to devote themselves to online worlds. There are also many new influencers. As I belong to this category of people, I appreciate any help with the online world. Thanks to the Czech e-shop ufotaka.eu, I was able to choose several things. Due to the small memory in the PC, I use external disks and memory cards a lot, so I ordered a memory card from Sandisk 32 GB and also a duo of readers for these cards. I also use the cards for my mobile phone or camera. I also ordered a lot of things from Hama. I really like this brand. I ordered a small tripod that is durable, high quality and better than a similar one from Wish. Then I ordered a micro cloth to clean the phone and camera windows. I also ordered a weekly planner under the pc mouse. And because I do a lot of sports, I will also need a sports belt for my phone. I think a lot of people will appreciate this tip.

Ein schöner Tag. Willkommen beim neuen Artikel. Aufgrund der verrückten Krankheitssituation haben viele Menschen keinen Job oder sind zu Hause im Büro und viele Menschen haben begonnen, sich Online-Welten zu widmen. Es gibt auch viele neue Influencer. Da ich zu dieser Kategorie von Menschen gehöre, schätze ich jede Hilfe in der Online-Welt. Dank des tschechischen E-Shops ufotaka.eu konnte ich verschiedene Dinge auswählen. Aufgrund des geringen Speichers im PC verwende ich häufig externe Festplatten und Speicherkarten. Deshalb habe ich bei Sandisk 32 GB eine Speicherkarte und für diese Karten auch zwei Lesegeräte bestellt. Ich benutze die Karten auch für mein Handy oder meine Kamera. Ich habe auch viele Dinge bei Hama bestellt. Ich mag diese Marke wirklich. Ich habe bei Wish ein kleines Stativ bestellt, das langlebig, hochwertig und besser als ein ähnliches ist. Dann bestellte ich ein Mikrotuch, um die Fenster des Telefons und der Kamera zu reinigen. Ich habe auch einen Wochenplaner unter der PC-Maus bestellt. Und weil ich viel Sport treibe, brauche ich auch einen Sportgürtel für mein Handy. Ich denke, viele Leute werden diesen Tipp zu schätzen wissen.

 

Jako člověk pracující u notebooku s malým obsahem disku si neuvěřitelně cením možnosti extérních disků a paměťových karet, které využívám i k ukládání  fotografií na svém telefonu, či fotoaparátu. Z toho důvodu jsem si objednala novou 32 GB kartičku SanDisk za 349 korun. A protože vím, že tyto paměťové karty a média rády odchází a odchází k nim i adaptéry, kterých mám nedostatek, objednala jsem od téže značky i duo čteček za 99 korun.

Osobně jsem člověk spíše plánující, mám spoustu snů, nápadů, ale také povinností, nicméně mám problém si pravidelně vést diář. Z toho důvodu jsem si vybrala i pc doplňky od Hamy. Mezi ně patří i  Weekly plan podložka pod myš za 89 korun.  Jednak podložku žádnou nevlastním a navíc budu mít své plány neustále na očích a donutí mě to něco dělat... 

Od téže firmy jsem také zvolila pár drobností, které využiji ve světě influencerů. Jako blogerka a dále i youtuberka využívám nejrůznější stativy. Můj super ohebný z Wishe za pár korun moc nevydržel a Hama má obdobný, pevný, krásný za 119 korun a i při malé velikosti v pohodě unese foťák. Při fotografování a neustálém osahávání telefonu, se mi také hodí mikro hadřík určený na čištění těchto choulostivých skel. Ten stojí 89 korun a je skvělý i do kabelky. Co mě překvapilo je, že moje oblíbená Hama (od které mám doma už léta velký stativ) má také pásy na telefon, které se umístí na paži a jsou vhodné při sportu. V době, kdy jsou fitka zavřená a spousta z nás sportuje, je super takovou věc vlastnit. Navíc tento je i s led světelným efektem.

Za výše poskytnuté věci děkuji e-shopu ufotaka.eu. Pokud vás věci zaujaly určitě se podívejte. Ceny věcí jsou opravdu krásné a měla jsem problém s výběrem a dle recenzích na e-shopu nejsem jediná. 

12 komentářů:

  1. Já zrovna začínám přemýšlet, že nějaká paměťová karta k mobilu by se šikla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají i levnější :) Ale ten Sandisk jsme doma už měly a je to taková lepší značka si myslím.

      Vymazat
  2. Super věcičky, které určitě usnadní život. Ten malý stativ je roztomilý! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nad tím plánovačem také delší dobu přemýšlím. Mám sice diář od Dolleru, ale taková tabulka by se mi doma (a snad někdy i v kanceláři, jestli se do ní někdy vrátím vůbec :-D) také šikla.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také diář, akorát obyč... nicméně toto je dobrý, že ho má člověk neustále na očích. :) Snad se vrátíš.

      Vymazat
  4. Já mám externí disk, takže o místo na zálohy nemám nouzi, ale na nějaký ten stativ si mě docela nalákala, já používám knihy místo něj :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z počátku také používala, určitě se podívej po Hamě, fakt je to dobrá značka a jsem s ní dlouhodobě spokojená, dokonce jsem viděla i u hodně youtuberek. :)

      Vymazat
  5. Já mám hodně ráda diáře, takže si tam vše zapisuji, ale skvělé věci sis vybrala. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten pás na telefon nemá chybu, něco tak praktického se vždycky hodí! :) Super tipy!

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavně v této době sehnat diář... To zrovna není věc kterou jsem si chtěla pořizovat na netu... Tohle řešení situací mě poslední rok už přestává bavit

    OdpovědětVymazat