...: Moje oblíbené potraviny/ my favorite foods/ Meine Lieblingsgerichte 1/21

pondělí 29. března 2021

Moje oblíbené potraviny/ my favorite foods/ Meine Lieblingsgerichte 1/21

Krásný sluneční den, ačkoliv dnes to připomíná jaro a nejraději bych už byla venku, rozhodla jsem se pro vás sepsat nový článek. Dnes vám představím moje oblíbené potraviny. Zároveň s článkem vyjde video a protože mám fotografií spoustu, rozhodla jsem se rozdělit článek na dva díly. Potraviny nejčastěji kupuji podle akce v letáku, zaměřuji se na zdravější potraviny, ale s radostí si dám i ty méně zdravé, převážně si vařím pro sebe, ale buchty a koláče dělám i pro rodinu. Nejčastěji navštěvuji Penny, Kaufland, občas Billu. Lidl u nás bohužel nemáme, takže mi občas nakoupí kamarád. Do ovesných kaší, na méně sladké buchty, či do jogurtu používám sirupy. Zero calories kupuji na Aktin.cz., další sirupy buď v marketech, či v Rossmaovi/DM/ Tětě... dle výhodné ceny. 

A beautiful sunny day, although today is reminiscent of spring and I would rather be outside, I have decided to write a new article for you. Today I will introduce you to my favorite foods. And since I have a lot of photos, I decided to split the article into two parts. I most often buy food according to the discounts in the leaflet, I focus on healthier foods, but I'm like to buy unhealthy food too, I mostly cook for myself, but I also make buns and cakes for my family. Most often I visit Penny, Kaufland, sometimes Bill. Unfortunately, we do not have Lidl in our city. I use syrups for oatmeal, for less sweet buns or for yogurt. I buy Zero calories on Aktin (czech food e-shop).The remaining syrups  I buy in markets or in Rossman / DM  drugstore ... according to the good price.

Ein schöner sonniger Tag, obwohl der heutige Tag an den Frühling erinnert und ich lieber draußen sein möchte, habe ich beschlossen, einen neuen Artikel für Sie zu schreiben. Heute werde ich Ihnen meine Lieblingsspeisen vorstellen. Und da ich viele Fotos habe, habe ich beschlossen, den Artikel in zwei Teile zu teilen. Ich kaufe meistens Lebensmittel gemäß den Rabatten in der Packungsbeilage, ich konzentriere mich auf gesündere Lebensmittel, aber ich kaufe auch gerne ungesunde Lebensmittel, ich koche meistens für mich selbst, aber ich mache auch Brötchen und Kuchen für meine Familie. Meistens besuche ich Penny, Kaufland, manchmal Bill. Leider haben wir Lidl nicht in unserer Stadt. Ich benutze Sirupe für Haferflocken, für weniger süße Brötchen oder für Joghurt. Ich kaufe null Kalorien bei Aktin (tschechisches Lebensmittel-E-Shop). Die restlichen Sirupe kaufe ich auf Märkten oder in der Drogerie Rossman / DM ... nach dem guten Preis.

 
Z mléčných produktů pravidelně kupuji kefírové nízkotučné mléko, slouží mi ke svačině, ale také ho míchám s proteinem, či ho používám při problémech s pálením žáhy. Tvarohy jsou moji oblíbenou stravou, protože mají spoustu bílkovin, zasytí a chuť mi chutná. A smetanu nejraději kupuji méně procentní - Ramu

I regularly  from dairy products low-fat kefir milk, it is used for snacks, but I also mix it with proteins or use it for problems with heartburn. Cottage cheese is my favorite diet because it has a lot of protein, it satisfies and I like the taste. And I prefer to buy cream at a lower percentage - Rama.
 
Ich verwende regelmäßig fettarme Kefirmilch aus Milchprodukten, sie wird für Snacks verwendet, aber ich mische sie auch mit Proteinen oder verwende sie bei Problemen mit Sodbrennen. Hüttenkäse ist meine Lieblingsdiät, weil er viel Eiweiß enthält, befriedigt und ich den Geschmack mag. Und ich kaufe lieber Sahne zu einem niedrigeren Prozentsatz - Ramu.
V oblibě mám také nákupy vitamínů a zelených, či detoxikačních čajů. Čaj je z Penny, Mivolis z DM, D3 z tv reklamy (jen za poštovné) a kolagen za skvělou cenu z Lidlu. 

I also like shopping for vitamins and green or detox teas. Tea is from Penny, Mivolis from DM, D3 from TV commercials (only for postage) and collagen at a great price from Lidl.
 
Ich kaufe auch gerne Vitamine und grüne oder Detox-Tees ein. Tee ist von Penny, Mivolis von DM, D3 von TV-Spots (nur für Porto) und Kollagen zu einem günstigen Preis von Lidl.
Často také nakupuji sušená rajčata (v oleji), PRO změnu tu mám také jedny sušené sluncem ze stránek z Araxu., od Josefa mám ráda také pesta. Miluji koření, nejraději mám koření ze stánků, či ze specializovaných obchůdků a podobně. Tyto dvě jsou z velkobchodu Brabec (Třebíč) a burger koření chutná jak uzený. Tofu není pravidelně v mém nákupním košíku, ale občas ho mám ráda do salátů, bazalkové je nejlepší a je z Lidlu. Provensálské bylinky kupují naši a kupují ho v marketu (teď nevím ve kterém). 

I also often buy dried tomatoes (in oil), FOR a change I also have some sun-dried ones from the websites of Arax., I also like pesto from Josef. I love spices, I like spices from stalls or from specialized shops and the like. These two are from wholesale Brabec (Třebíč) and the burger spice tastes like smoked. Tofu is not regularly in my shopping cart, but sometimes I like it in salads, basil is the best and is from Lidl. Provencal herbs are bought by parents and they bought it at the market (now I don't know which one).
 
Ich kaufe auch oft getrocknete Tomaten (in Öl). Zur Abwechslung habe ich auch einige sonnengetrocknete von den Websites von Arax. Ich mag auch Pesto von Josef. Ich liebe Gewürze, ich mag Gewürze von Ständen oder von Fachgeschäften und dergleichen. Diese beiden sind aus dem Großhandel Brabec (Třebíč) und das Burgergewürz schmeckt wie geräuchert. Tofu ist nicht regelmäßig in meinem Einkaufswagen, aber manchmal mag ich es in Salaten, Basilikum ist das Beste und ist von Lidl. Provenzalische Kräuter werden von den Eltern gekauft und auf dem Markt gekauft (jetzt weiß ich nicht, welche).


6 komentářů:

  1. Produkty od Franze Josefa také kupuji - olivy, tuňák, pesto. Jinak další podukty jsem nevyzkoušela ještě o kterých píšeš!

    OdpovědětVymazat
  2. Čekankový sirup jsem si teď do kaší koupila taky, malé balení na vyzkoušení. Doslazuji málokdy (většinou si dělám kaši s banánem nebo čtverečkem hořké čokolády a to ani doslazení nepotřebuje), tak mi moc neubývá, ale jsem spokojená.
    Sušená rajčata doporučuji z Lidlu ta v sáčku, tedy bez oleje (měla jsem fotku v některém z mých předhcozích článků "Co jsem taky ochutnala" - tak dva, tři měsíce zpátky)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Také se snažím kupovat zdravější potraviny, ale poslední dobou se mi to moc nedaří, přítel na to moc není ;) Sirupy bych také ráda vyzkoušela a různé vitamíny beru i já :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Nice post! Have a nice week :)

    Vanessa Casais
    https://primeirolimao.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Na čekankový sirup také nedám dopustit! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavý článek, máme spoustu společných oblíbenců! Já teda nejvíc miluju z Lidlu lahůdkové tofu :))

    OdpovědětVymazat