...: Sekáčové a jiné novinky/ Secondhand and other new things/ Secondhand und andere neue Sachen #1

úterý 11. října 2022

Sekáčové a jiné novinky/ Secondhand and other new things/ Secondhand und andere neue Sachen #1

I když nejsem na blogu moc aktivní, u nakupování oblečení tohle rozhodně neplatí. Během roku, co jsem nepřidávala tento typ příspěvků, jsem nashromáždila několik nových věcí ze secondhandu, ale i z jiných obchodů. Dnes vám ukážu několik z nich modrá sukně s květinovým motivem ideální k tílku na jaro/ léto.

Even though I'm not very active on the blog, this is definitely not the case when it comes to shopping for clothes. During the year that I haven't made this type of post, I've accumulated a few new things from secondhand, but also from other shops. Today I will show you a few of them, a blue skirt with a floral motif, ideal for a tank top for spring/summer. 

Auch wenn ich auf dem Blog nicht sehr aktiv bin, ist das beim Klamottenkauf definitiv nicht der Fall. In dem Jahr, in dem ich diese Art von Post nicht gemacht habe, habe ich ein paar neue Sachen aus Secondhand, aber auch aus anderen Geschäften angesammelt. Heute zeige ich euch ein paar davon, ein blauer Rock mit floralem Motiv, ideal für ein Tanktop für Frühjahr/Sommer.

Secondhand Genesis/ original: Takko fashion

Dalším super kouskem jsou tyto kraťasy. Miluji jejich střih a více knoflíků. U mě v šatníku jsou oficiálně 1. kouskem od značky Forever 21.

Another great piece are these shorts. I love their fit and multiple buttons. In my wardrobe, they are officially the 1st item from the Forever 21 brand.

Ein weiteres tolles Teil sind diese Shorts. Ich liebe ihre Passform und mehrere Knöpfe. In meinem Kleiderschrank sind sie offiziell das 1. Stück der Marke Forever 21.

Secondhand Genesis/ original: Forever 21

Díky mému příteli mi více k srdci přirostl i obchod s pro mě téměř nevyslovitelným názvem Peek & Cloppenburg, kde jsem koupila toto modré tílko.

Thanks to my boyfriend, the store with the almost unpronounceable name of Peek & Cloppenburg, where I bought this blue tank top, became even more dear to my heart

Dank meines Freundes ist mir der Laden mit dem fast unaussprechlichen Namen Peek & Cloppenburg, in dem ich dieses blaue Tanktop gekauft habe, noch mehr ans Herz gewachsen..

Peek & Cloppenburg - ONLY

V šatníku mám už jeden kousek oblečení v podobném stylu, proto jsem nutně musela mít i tento crop top, který je super k vysoké sukni, či jeansům. 

I already have one piece of clothing in a similar style in my wardrobe, so I definitely had to have this crop top, which is great with a high skirt or jeans.

Ich habe bereits ein Kleidungsstück in einem ähnlichen Stil in meinem Kleiderschrank, also musste ich unbedingt dieses bauchfreie Top haben, das toll zu einem hohen Rock oder einer Jeans passt.

Secondhand Genesis/ original New Yorker
Poslední úlovky pro dnešní den jsou ještě ze zimních měsíců, kdy byly ve výprodeji plavky. V té době jsem akutně potřebovala plavky do Brna a všechny moje milované jsem měla doma. V Decathlonu jsem objevila za pár korun sportovní verzi a v New Yorkeru několik spodních dílů. 
Jaký kousek vás zaujal v mém článku? A co jste si v poslední době koupili vy? 

The last things for today are still from the winter months, when swimsuits were on sale. At that time, I urgently needed a swimsuit for Brno, and I had all my loved ones at home. In Decathlon, I discovered a sports version for a few crowns and in New Yorker several bottoms.
Which things from my article do you like it? And what have you bought lately?

3 komentáře:

  1. Moc se mi líbí sukně. A já koupila akorát nové džíny a letní plátěné šortky (ještě někdy v srpnu), jinak jsem moc nenakupovala, tedy pokud jde o oblečení, jinak jsme museli koupit novou pračku a varnou konvici, protože nás oba staré spotřebiče "opustily".

    OdpovědětVymazat
  2. ta sukně je opravdu krásná :) já si naposledy koupila novou bundu na zimu a mikinu, tak snad to unosím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, vidím, že máte fakt moc pěkné úlovky. To mě baví. Jen bych si dala pozor na to spodní prádlo. To bych si asi v second handu nekoupila už jen z nějakého hygienického přesvědčení, jestli se to dá takto říct. Ale jako co, každému, co má rád. Třeba teď jsem si objednávala něco pikantnějšího pro manžela a jako tam bych taky do sekáče nešla. :)

    OdpovědětVymazat