...: TROCHU POZDĚJI, ALE... / LITTLE LATER BUT.../ ETWAS SPÄTER ABER...

středa 11. ledna 2023

TROCHU POZDĚJI, ALE... / LITTLE LATER BUT.../ ETWAS SPÄTER ABER...

Trochu později, ale přeci jen. Představuji vám moji vánoční výzdobu. Tentokrát jsem se ji snažila trochu regulovat a udělat ji decentnější než v předchozí léta, nicméně MILUJI VÁNOCE a všechny ozdoby a hlavně dřevěné dekorace a louskáčky. Obrazy, které uvidíte jsem objednávala vloni v rámci spolupráce s Posterstore.cz

Trochu později, ale přeci jen. Představuji vám moji vánoční výzdobu. Tentokrát jsem se ji snažila trochu regulovat a udělat ji decentnější než v předchozí léta, nicméně MILUJI VÁNOCE a všechny ozdoby a hlavně dřevěné dekorace a louskáčky. Obrazy, které uvidíte jsem objednávala vloni v rámci spolupráce s Posterstore.cz

Etwas spät, aber immerhin. Ich präsentiere euch meine Weihnachtsdekoration. Diesmal habe ich versucht, es etwas zu regulieren und dezenter zu gestalten als in den Vorjahren, aber ich LIEBE WEIHNACHTEN und all die Dekorationen und besonders Holzdekorationen und Nussknacker. Ich habe die Bilder, die Sie letztes Jahr sehen werden, in Zusammenarbeit mit Posterstore.cz bestellt

Světýlka mám většinou z Pepco - například tyto kuličky

My lights are mostly from Pepco - for example these balls

Meine Lichter sind meistens von Pepco - zum Beispiel diese Bälle

Yankee candle svíčky jsem obdržela vloni z Elnina a voní božky, hlavně tato s vůní linecké cukroví. Moc doporučuji.

I received Yankee candles from Elnino last year and they smell divine, especially this one with the scent of Linnaeus candy. I highly recommend it. 

Ich habe letztes Jahr Yankee-Kerzen von Elnino erhalten und sie riechen göttlich, besonders diese mit dem Duft von Linnaeus-Bonbons. Ich empfehle es sehr.

5 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ten vláček, také bych to tento rok chtěla víc vychytat a ozdobit si i parapety :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné :) ten vláček je opravdu úžasný :) dřevěné dekorace vedou i u nás a ráda věším na záclonu různé vločky, zvonečky nebo andělíčky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoce taky miluju, ale teď už se těším na jaro. :D :) Měla jsi moc krásnou výzdobu, světýlka a louskáčci, to je moje. :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful decoration, I like it a lot. It's obvious you put your heart into it. Great, inspiring post!
    Greetings from Poland!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně sis s výzdobou pohrála, moc se ti povedla :)

    OdpovědětVymazat