...: SLEVY/NÁKUPY/ sales/shopping

čtvrtek 21. ledna 2016

SLEVY/NÁKUPY/ sales/shopping

SLEVY, SLEVY, SLEVY a ještě jednou slevy. Ano i já konečně jsem se vydala na "povánoční slevy" - no povánoční už moc nejsou, když je skoro konec ledna, ale tak co, že. Mnoho z mých kamarádek se vrhlo do obchodů ihned jak skončily svátky a poté přišly za mnou s kamennou tváří, že vlastně nikde nic nekoupily, že je všechno za stejnou cenu a to co nebylo už je v podstatě dááávno vyprodaný. No jo, ale kdo hledá, ten najde! ;).
 Minulý týden jsme se ségrou Lindou (najdete ji zde) a našima vydaly do Brna. Naším prvotním cílem bylo navštívení Hornbachu či podobného obchoďáku, aby jsme koupili rohožku do baráku. Dovedete si představit to nadšení... kupovat rohožku do baráku fakt super. Naštěstí máme moc hodný rodiče, kteří našemu přání vyhověly a jely jsme nejdříve do Tesca, kde jsme se vrhly na H&M - upřimně slevy nic moc a když už, tak šatičky a svetříčky za 300-500. No znáte to ty červené štítky na věcech, které ukazují cenu... 
  Po H&M jsme vzaly útok Gate a to doslova. Pro tentokrát se mi tam líbilo snad všechno a slevy velké, proto jsem koupila hned dvě trička, které uvidíte níže. Jelikož v Tescu je značka F&F, mrkly jsme se po něčem i tam. Opět slevy nic moc, ale kdo rád sportuje určitě by se mu líbily v akci sportovní legíny, trička, podprsenky a bundy. Toho tam byl výběr opravdu dobrý a jelikož se i já občas snažím hejbnout, koupila jsem si aspoň tílko. Mimochodem posilka není hned vedle baráku, dovedete si představit, že ne vždy se  mi chce kus pěšky, cvičit a ještě zpět :D. 

 ENGLISH
DISCOUNTS, DISCOUNTS, DISCOUNTS, yes there is still around us. At weekend me and my sister Linda (here) and my parents were in Brno. At first my parents wanted to go to Bauhaus or Hornbach. They wanted to buy doormat. But because  ma parents are very good, we convinced them to go in Tesco. In Tesco we went to H&M. In there were not a big discounts. All around were labels with prise around 300 czech crowns. It was too much for me. After this we were in Gate and I was surprised. There were a big discounts and good things. It was great.
And because we was Tesco we had to go to F&F. In there were sales on sports clothes and because I sometimes go to gym I bought a one top.


 Do tohoto článku jsem přiřadila i malé novinky, které jsem pořídila/obdržela jsem dárkem. Parfém od Celine Dion jsem dostala opožděně k Vánocům od tety strejdy, s kterýma se moc nevídám. Z parfému jsem nadšená. Vůbec jsem nevěděla, že tak krásně může vonět. Doporučuji všem, kdo má rád květinové vůně. Můj oblíbený CC krém od essence mi došel a tak jsem zkusila opět krycí od Rimmelu za 169 z DM... a pudr od Dermacolu? Mám poprvé, mám od mamky a krááásně voní. Zvláštní, že? :) Sežene když tak asi kolem 99 korun v drogérkách.

In this post I also add cosmetics product. Perfume by Celine Dion I got by my uncle and aunt for Christmas. A few week after Christmas :D. Powder I got by my mom and it smells very good. And makeup by Rimmel I bought in DM. 
Podobné tričko jsem zahlédla v Pll (pro neznalce Pretty Little liars) na Arii a hned jsem se do něj zamilovala, proto když jsem ho uviděla v Gate, musela jsem si ho koupit. Ty péříčka áááách. Mé srdce vzplanulo. Velikost mám XS, protože je to oversize tričko a já sama si připadám oversize, takže si radši koupím menší at to tak nevypadá :D. Triko cca za 200.

Similar t-shirt I watched at Aria in PLL (who don´t know it, it is Pretty little liars. When I saw this t-shirt in Gate I fall in love to this.  Price was around 200 czech crowns.

Černá a já, to je nekonečná rovnice. I když se mi černá extra nelíbí, volba padá většinou na ní a popravdě černých věcí mám v šatníku nejvíce. Poslední dobou se ale začínám zaměřovat více na barvičky a i když černá převažuje, aspoň květiny na tričku tu temnotu rozbíjí a to je super. :) Tričko je opět z Gate kolem 200. 

Black and me... it is so long story, but on thist t-shirt are flowers, it is perfect, isn´t it? :) T-shirt is from Gate and prise was around 200 czech crowns.



Toto sportovní tílko mám z F&F za 139 korun. Protože je tričko hodně obtáhlé vzala jsem si  jej ve větší velikosti, běžně nosím 38, 40. 

Thist t-shirt I bougt in F&F for 139 czech crown. 


Jinak já stále zkouškuji, dnešní ráno jsem si zkusila druhý zápočtový test z angličtiny... tak uvidíme jak moc dobře na tom jsem a jestli aspoň zde budu mít klid... 

Byly jste na povánočních nákupech? Ulovily jste něco pěkného, nebo jste se potkaly s tím, že věci jsou za stejné ceny a jsou pouze označené, jakože jsou ve výprodeji?

Žádné komentáře:

Okomentovat