...: Creams by Nivea and Oriflame

úterý 16. února 2016

Creams by Nivea and Oriflame

Opět jsem marod, celý den sedím u televize a notebooku a sleduji, co je kde nového. Stihla jsem se podívat na novou drogerku a blogerku od Peti Lovely hair, mrknou na tři filmy plus na moje milované nákupní maniačky... a teď? Uklízím... jsem to, ale neposlušný pacient, místo abych si odpočinula v peřinách, posedávám na podlaze u šuplat plných papírů a kreseb a různých věcí z dětství, ne že bych se zbytečností nezbavovala několikrát dříve... to právě ano. Ale pořád jsou věci, co ne a ne vyhodit a při dalších uklízení přijdou na řadu...

No teď po mém krátkém (u recenze dlouhém) vypovídání bych vám něco málo napsala o mých krémech na pleť. V momentální době vlastním dva a to již jak název napovídá, jeden je od Nivea a druhý od Oriflame. I když mám nejraději krémy od Ziaja, je trošičku problém s objednáním. Takže o něm snad někdy jindy.

English:
Hi guys how are you today?  I am  back with a new recension for a two creams. One of them is by Nivea and the second is by Oriflame.

1.NIVEA
Krém jak můžete znát a vidět, je v typické plechové dózičce, jedná se myslím o střední velikost krému, což je pro mě ideální. Dříve jsem měla tu největší dózu a strašně dlouho mi trvalo než jsem ji vypoužila.
U tohoto krému není přesně vymezeno na jaký typ pokožk je, což mě při mé smíšené pokožce vůbec nevadí. Krém není příliš mastný, vůně není výrazná a dobře hydratuje. Oproti krému od Oriflame je tužší a hůř se rozmazává. Cena je kolem 60 korun. Cena je orientačně z parfums.

1.Nivea creme
This cream is in a typical a blue dose. I think that it is a average size, it is ideal for me. 
It is universal cream and because I do have a combination skin. It is not so greasy and smell is not so strong. The price is around 60 czech crown. (parfums)

2. GIORDANI GOLD BY ORIFLAME
 Tělový krém jak můžete vidět je v průhledném obalu s přidělanou růžičkou (ta původně na obalu nebyla). Krém je trošku mastnější, vůně je příjemná květinová, taková svěží. Krém krásně promastí všechna místa, na jaký typ pokožky je, jsem se nedočetla.Jelikož krém byl dárkem nevím jaká je přibližná cena. 

2. Giordani gold by oriflame
It is body cream. You can see that this cream is in transparent dose with attaching rose. Cream is a little bit greasy and the smell is  floral. I don´t know what is price for this.


LEFT: ORIFLAME, RIGT: NIVEA

4 komentáře:

  1. Hey girl, great post! Love it!
    My new post is up, check it out! I started following you, so if you could return, it would be great!
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/blue-top.html

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. It is good, because it is one of perfect cream. :) Thank you for your comment <3

      Vymazat