...: INSTAPOST DECEMBER 2015 /JANUARY 2016

sobota 6. února 2016

INSTAPOST DECEMBER 2015 /JANUARY 2016

Po dlouhatánské době mám pro vás instapost, neboli takové malé/velké shrnutí mých předchozích měsíců... zahrnu sem ještě trošku prosinec. Fotky jako obvykle použiji z mého instagramu (Odkaz naleznete dole pod textem, nebo na mém blogu v horní liště s odkazy) a dále něco málo, co se na IG neobjevilo z mého mobilu. Jak já ráda říkám, nefotím moc dobře a kvalitní foťáky opravdu nemám, ale fotím všechno možný :D Takový ten foto maniak...

English
Hi after long time I do have for you new instapost from december and January. I use photos from my Instagram and my mobile phone... I take a photos all what I watch, I'm maniak :-D but my photo is no so qualit.

Co se odehrálo v prosinci/ December

1. První sníh... ne že bych ho zbožňovala, ale za oknem vypadá hezky
2. První sklípek už s přítelem... jo jo, bylo mi blbě, ale bylo to skvělý, ty vína, to jídlo, ty lidi, které jsem si zamilovala  a ehm... přítelovo rejpání. :D - sranda musí být :)
3.Vánoční Brno, každoroční tradice navštívení trhů
4. Překvapení od přítele, ten pocit když nečekáte, že něco dostanete a on vás překvapí dárkem, ačkoliv víte, jak dárky, nakupování a Vánoce prostě nemusí a nemá čas :) Nejlepší. ;)
5. To já zase nákupy a dárky můžu a vyhraji si, takže tentokrát dárek pro přítele.
6.Vánoční výzdoba. Milujeme světýlka všude, kdyby měl taťka barák, byl by osvícen od shora dolů.
7. Vánoční ovesná kaše, tentokrát s granátovým jablíčkem, které se stalo mým must have kouskem v ovoci během prosince.
8. Po vánoční svátky s rodinou, bylo na čase navštívit tetu a její děti. Na fotce můžete vidět Jůlinku.

English:
1. first snow after window
2. wine cellar with my boyfriend and friends, it was a great time. And funny time. 
3.Christmas in Brno and visited of Christmas markets
4.Present by boyfriend I was suprised. 
5.My present for boyfrined, I love shopping and presents.
6.Christmas lights in our home. My dad loves Christmas decorate. 
7.Christmas oatmeal with pomegranate - it was my must have fruit.
8. Christmas with my family, this is my cousin Julie




 Co se odehrálo v lednu?/ January
1. první zkušenost s žitnou moukou a alpro dezerty.
2. Začaly vycházet nové díly mého nejoblíbenějšího seriálu, při zkouškách super zpestření. Miluji Pll, ty jejich životy, ty tajemství, styl holek, všechno a občas se tam objeví i to  moudro.
3. Pečivo z žitné mouky, na první pokus super. Recept v brzké době na blogu.
4.Další ovesná kaše. Miluji je <3

1. First experience with rye flour.
2. A new episode of Pretty little liars. <3
3. Pastry  made from rye flour. 
4. The next Oatmeal. Love it.

1. před Vánoci jsem začala cvičit a v lednu pokračovala... vydrželo to tak týden, než jsem onemocněla...
2.Posezení s kočkami, aneb najdete nás v Jihlavském retru, zkoušku je třeba oslavit. 
3. S Májou na diskotéce, první zcela střízlivá diskotéka... ehm teď mluvím jak nějaký alkáč :-D  Víc džusu jsem v životě nevypila xD 
4. Bětka Barči pejsánek, miluji to, když přijdu a ona skáče a oblizuje mně. Mám ráda zvířata.
5.Já se ségrou v novém triku, čekej outfit ;). 
6. Po focení hurá s Barčou na kafčo, miluji to kafíčkování ať už po zkoušce nebo jen tak na pokec. :) Je fajn nesedět doma a někam vyrazit.

ENGLISH:
1.In gym. 
2.Coffee bar with friends after exam. Retro coffee bar in Jihlava.
3. With Maja in disco, the first disco without alcohol, no I´m not alcoholic.
4.Dog at my friend Barca. I love pets. 
5. I am in a new t-shirt, you wait outfit.
6. After photo shooting we go to coffe bar. I love coffee and meeting with friends.

1. Bahenní čokoládová maska, vypadám hezky ne? :p
2. Krásný sluneční začátek dne, foceno ze zastávky, hurá na zkoušku... 
3.Faking smile, fotka před pohovorem, který pro mou slávu vyšel. 
4.Hele co jsem našla, šachy po cestě do bioproduktu
5. Další sníh.... 
6. Hot or not? Co myslíte? Totot tričko mělo něco do sebe, nakonec jsem to nevzala... 


1. Chocolate face mask, I´m pretty, not am? 
2. Nice sunny day before travel to Jihlava.
3. Faking smile.
4. The chess in our city.
5. Snow? what? 
6. Hot or not? What do you think?



2 komentáře: