...: Nestlé fitness cvičení/ nestle fitness sport

pátek 19. února 2016

Nestlé fitness cvičení/ nestle fitness sport

Ahoj lidičky, jakpak se dneska máte? Ačkoliv jsem vstávala poměrně pozdě/ na to, že jsem špatně spala docela brzy... stihla jsem si ještě před obědem trošku zacvičit, včera během brouzdání na youtube jsem dostala takový maličký nápad, že bych mohla zase začít ze sebou něco dělat. Sláva, hurá po měsíci se vrátit k pohybu! 
Na youtube jsem si vyhledala lekce street dance a zkusila jsem 3 různé druhy a nakonec  zakotvila u toho posledního. Lekce od nestlé fitness. Jestli to dobře chápu tak hubnutí s tímhle programem je na tři fáze, první je street dance, který posílí břicho a je v podstatě cardio, druhý je jen posilování břicha, to jsem zkusila taky a třetí fáze je změna stravování, v tom zrovna poctivá nejsem, ale když se dám do cvičení a jen trošičku pozměním stravu i tak hubnu, mám to vyzkoušený už z dřívějška. Tak držte palce ať své cvičení nevzdávám. :) Během odpoledne se pokusím přidat další články a přidat pod tento text anglickou verzi textu - píšu jen pro případ, kdyby jste koukaly, jak se článek mění... Teď hurá zpět k protahování.

Hi guys how are you? Even if i wake up to late because I had a wrong sleep, I try to do street dance with nestle fitness on youtube. This program includes three phases: One of this is street dance, second is strengthening of body and the third is in food. But I don´t eat so healthy  food.
It all by me. Wish me luck XO






3 komentáře:

  1. To vypadá skvěle! palce ti držím! taky se snažím cvičit, ale někdy to se školou holt nestíhám :( BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já měla teď volno, uvidíme jak to půjde dál se školou :) ale hlavní je aspoň někdy a snažit se o to aby to mělo smysl:)
      A děkuji ti.

      Vymazat