...: O lásku je třeba pečovat./ You have to care about love

čtvrtek 24. srpna 2017

O lásku je třeba pečovat./ You have to care about love

Přečetla jsem spoustu knih o lásce, partnerství. Přečetla jsem spoustu internetových článků. Povídala si se spoustou kamarádek i některými kamarády o lásce a jedno vím jistě. Nic není dokonalý ani my lidé. Každý muž či každá žena má své problémy, své mouchy, které do vztahu nese a které se postupně vynořují na povrch. Existuje spousta příruček, jak postupovat při hádkách, jak řešit krize, ale žádná se nespecifikuje na přesný problém. Každý je individuál a vztah vzniká mezi dvěma zcela jedinečnými jedinci a proto také na nich záleží jak jejich vztah bude dlouho trvat
V jedné knize jsem četla spoustu příkladů. Nejednalo se o příručku, spíše o nadhled na určité vztahy. Bylo v ní psáno, že milovat můžeme stále dokola a dokonce víc, když o lásku pečujeme... věnujeme ji pozornost, soustředíme se na to dobré stejně jako na to zlé. Společně řešíme své trable, děláme kompromisy.
Některým párům pomohlo najít si společné koníčky, některým párům pomohla pauza a splnění některých krátkodobých snů aby si uvědomili, že jim druhý schází. Některým párům pomohlo pouze najít správné věty, jak si říct, co mají na srdci tak aby to neznělo vyčítavě aby to bylo pro oba srozumitelné... Mnoho párů poté říkalo, že se milují daleko víc, když spolu třeba tráví víc času, více se smějí... byly tam různé příklady. Jestli si vzpomenu na název knihy hodím vám ji dolů do komentářů ;) nebo můžete vy.

I read many books about love, I read many articles on internet and I told with many friends about love  and I know that any relationship is not perfect, because we are not perfect. We do good things but we aslo do bad things and mistakes.... but I think, that if you do compromises it will be better. I think that we have to care about our love...
Dress: Kik, earrings: Zaful

sunglasses: Croatia,
Nechci říkat, že jsem nějaký dobrý rádce, pouze jsem si teď u filmu vzpomněla na jednu inspirující knížku. Nicméně si myslím, že každý je individuální a na každém záleží jaké si to udělá, takové to má... :)
I am not good adviser, I am only remember for one book about relationship.

K dnešnímu outfitu. Šaty jsou asi tak milion let starý, měla jsem je na sobě při rozlučce s deváťáky. Hodím vám fotku úplně dolů, jak jsem v nich vypadala dříve. Jsou mojí první věcí z Kiku a v té době jsem z nich byla absolutně nadšená. I když už mají pár let za sebou,  myslím, že stále nevypadají zle. Akorát jsem musela z nich odstranit děsivou mašli... Jinak si myslím, že tyto lehce romantické šaty se skvěle hodí k výše zmiňovanému textu.... 

And now about my outfit. I have this dress many years. I had this dress on grammar school. I add one photo in them under this text. It is my first thing from Kik and in time before a few year I loved them. NOW It looks good, but it is not my favourite dress.  

7 komentářů:

  1. Such a lovely dress!

    http//marylyl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne šaty a veľmi pekne napísaný článok. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky napsané. O vztahu toho lze psát asi do nekonečna, hlavně každý jsme jiný a každý vztah potřebuje něco jiného. Hezký outfit :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  4. Napsala jsi to krásně, ve všem s tebou musím souhlasit :) ..nevzpomněla jsi si náhodou, jak se jmenovala ta knížka? :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Stejný názor na lásku a partnerství mám i já, hezky jsi to zakomponovala k outfitu, prostě takový kratší nenáročný text který třeba rozsvítí spoustě z nás :-) Šaty i přes tolik let vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
  6. Teď se s partnerem trochu hádáme a máš naprostou pravdu. Ty šaty jsou hezké a opravdu hodně jsi se změnila, máš můj respekt :)

    OdpovědětVymazat