...: Další víkend/ next weekend

pondělí 15. října 2018

Další víkend/ next weekend

Od víkendu jsem očekávala trochu něco jiného, ideálně nějaký skvělý výlet, do přírody, do skal, někam za vyhlídkou zakončenou výtečnou večeří v teple domova, či někde v restauraci, no nestalo se, ale ani tak si nestěžuji. Prožila jsem krásný víkend doma, více méně v našem městě. V bytě bylo stále co uklízet a tak je téměř podzimní úklid dokončen. Sbírali jsme ořechy a chvílemi jsem odpočívala po naší dámské jízdě s Hančou, která se podezřele až moc dobře vyvedla.

I expected more from weekend, I had belived that I went to good trip to nature, maybe to rocks for amazing view and after this on delicious dinner at home or somewhere to restaurant. It was not happened but I don´t complain, because I had a lovely weekend at home in our city. In our flat was many things for cleaning, so we have autumn cleaning almost done. We picked  nuts and I relaxed after our ladies night with Hana, which was very good.
vest: F&F, t-shirt: Kik, pant: Promod, Shoes: Deichmann
Dnes ( v neděli) jsme dokončovaly ještě nějaké zbytky úklidu a i když to vypadá, že je hotovo, určitě se ještě něco na práci najde. Užila jsem si také krásného počasí, jen ten vítr byl hrozný, úplně mi kazil fotky, které jsem pro vás nafotila. Fotím teď často. Vlastně lze říci, že každý den, přírodu nebo sebe. Vychutnávám si každého dne naplněného sluníčkem a barev podzimu a kombinuji oblečení jak jen můžu. Třeba jako to na fotkách.

Today  (On sunday) we finished our autumn cleaning and it looked like a done, but I think that it is not. I enjoyed a great weather, but wind was very strong, it was bad when I took a photos. I take photos very often now. I can say that every day, beacuse  I like this autumn nature, I enjoy sun a colours and I combinate clothes like on my photos.

Chlupatou vestu mám už několik let a stále jsem nenašla pro ní využití, připadám si v ní jak medvěd a to zrovna ideální není, nicméně jsem ji vytáhla alespoň kolem baráku a pěkně mě zahřála :). Máte také v šatníku chlupatou vestu? 

Fur vest I have a few years and I don´t wear it very often, because I feel in it like a bear and it is not ideal, but I took it outside in front of our flat and it heats. Do you have fur vest too?

Jaký jste měli víkend vy??? How do you spent your weekend???

13 komentářů:

  1. Já si chlupatou vestu nedávno koupila v Primarku a měla jsem ji i venku a teda pěkně hřeje :) Sluší ti to.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kožíšek je úžasný, podzimní ootd jak dělaný :-)
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn, že sis víkend užila :) Jinak moc hezké fotky, sluší ti to! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Oh, so beautiful autumn pictures ^_^ you look amazing <3

    New post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Je dobré, že sis víkend užila. Koukám, že jsme ho měly podobný. Také jsem uklízela celý byt a přitom jsem si víkend užila, protože jsme s přítelem také byli fotit 😊

    OdpovědětVymazat
  6. No vidíš:) akorát to focení se liší, přítel by u focení asi nevydržel:D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, sluší ti to na nich. Žádnou chlupatou vestu doma nemám, ale asi bych měla stejný problém, jako ty. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat