...: Sekáčové úlovky za září a srpen 2019/ clothes from second hand

sobota 12. října 2019

Sekáčové úlovky za září a srpen 2019/ clothes from second hand

Krásný den, dnes mám pro vás opět sekáčové úlovky z mého oblíbeného sekáče Genesis. Co jsem tentokrát ulovila? 
Za srpen tu mám úlovek v podobě tři čtvrťáků, které jsou původně značky Crivit.  Ačkoliv je Crivit spíše sportovní značka, třičvrťáky jsou svým provedením i barvou vhodný i pro elegantní outfit.

Beautiful day, today I have again for you new things from my favorite secondhand Genesis. What have I bought today.
From august I have only one thing and it is this shorts, the original Brand is Crivit.

Dalším kouskem je černý rolák s bílými pruhy, který je původně značky Esmara, tento rolák mě zaujal převážně kvůli tomu, že si ho minulý rok kupovala kamarádka a moc se mi na ní zalíbil. 

Another piece is black turtleneck with white stripes, which is originally brand Esmara, this turtleneck impressed me mainly because it was bought last year by a friend and I really liked it.
Moje první tričko z "LINDEXU", je to zcela jiný styl než nosím a právě proto se mi natolik zalíbilo. Prozatím jsem ho na sobě ještě neměla... 

My first T-shirt from "LINDEX" is a completely different style than I wear and that's why I liked it so much. I haven't worn it yet ...
Černá sukně se zipem je původně z obchodu C&A, je krásná, z teplejší rifloviny a úplně ideální na podzimní, či zimní nošení. 

Black skirt with zipper is originally from the C&A store, is beautiful, from warmer denim and is ideal for autumn or winter wear.
Ještě jeden z posledních letních kousků je tato krajková cropp top halenka, která bude skvělá v létě na nějaké tílko, případně super na nějakou zimní dovolenou v teplých krajinách. (BEZ ZNAČKY)

One of the last summer pieces is this lace crop top blouse, which will be great in summer on a tank top, or it will be cool for some winter holidays in warm landscapes.
Hrozně moc se mi líbí na podzim hořčicové svetry a doposud jsem žádný neměla. Ačkoliv se nejedná přímo o tuto barvu, svetr mě moc zaujal. Bohužel jsem alergická na materiál a tak poputuje na můj Vinted. Původně je svetr z Benetonu

I really like mustard sweaters in the fall and I have not any sweater in this colour.  Although it is not directly this color, the sweater really impressed me. Unfortunately I am allergic to the material and so I will sell it on my Vinted. Originally, the sweater is from Beneton.
Skvělým kaufem byly i tyto legíny. Do fitka je nosím téměř pořád. Jediný mínus je lehce odrbaný pas.

This leggings are amazing. I wear them almost all the time. The only minus is a slightly torn waist.
Když jsem tuhle košili zahlédla v Pepcu, prošla jsem kolem a ani jsem si ji nezkusila a to i přesto, že se mi líbila no a teď? Objevila jsem ji v Genesis. 

When I saw this shirt in Pepco, I walked around  it and didn't even try it, even though I liked and now? I discovered it in Genesis.
V sekáči jsem koupila i tento kabátek, který je pro mě neznámé značky a tak si myslím, že ani moc nestojí za zmínění. Kabátek je lehounký, skvělý na počátek podzimu. 

In the secondhand I bought this jacket, which is for me unknown brand and so I think that I need not mentioning it . The coat is lightweight, great for early autumn.
Posledním úlovkem je bílá kabelka, která se už rozpadla... moje představa byla nošení kabelky s hnědým kabátkem. 
Co jste naposled ulovili v sekáči vy? 

The last thing is a white purse that is already been broken up ... I wanted to take it with brown coat.
What do you bought in second hand?

4 komentáře:

  1. Everything looks so wonderful!    

    OdpovědětVymazat
  2. Občas se v sekáči dají najít pěkné kousky. To tričko z Lindexu, krajková halenka a kabelka, to se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, mě se obzvlášť v poslední době moc daří. :)

      Vymazat
  3. Téda tobě se vydařilo nakoupit v sekáči. :) Mě se teď momentálně nic pěkného nedaří najít.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat