...: Ryor pivní řada/ Beer cosmetics by Ryor

středa 10. května 2017

Ryor pivní řada/ Beer cosmetics by Ryor

Ahoj dnes mám pro vás recenzi na pivní řadu od Ryoru, kterou jsem před pár měsíci vyhrála v giveaway na blogu The world of makeup. Ačkoliv kosmetiku už nějaký ten týden používám a fotky mám už dávno nafocené, dostala jsem se k recenzi až nyní.
Kosmetický balíček, který jsem obdržela se skládá ze tří produktů a to: pěny do koupele, mýdla a krému na ruce. 

Hi today I have for you rewiev for beer cosmetics by Ryor which I won before few months on blog, which is called The world of makeup. Althought I have this cosmetics for long time and I have also photos I am doing rewiev now. 
Cosmetics packet is consist from three products: Bubble bath; hand cream and soap.
Nejdříve bych začala mým nejoblíbenějším produktem a to krémem na ruce, který svým vzhledem nápadně připomíná krémy od Manufaktury, nicméně o Manufakturu se nejedná, už jen atypickou vůni, která jde lehce cítit po pivu.
Krém se krásné vtírá, nezanechává dlouho mastný film na pokožce, vůně na rukou dlouho vydrží. Jen maličko bych mu vytkla, že na suché kůži docela štípe... 

In first time I want describe hand cream, because it is my the most favourite product from theese producs. It look like a hand cream by Manufactura, but it is no cream by Manufactura.It has non typicall smell, which is with beer. Cream is not so greasy and the smell is long.
Pěna do koupele opět voní lehce po pivě. Po napuštění vody vznikne krásně hustá vonící pěna. Avšak vůně nevydrží příliš dlouho. 
  
Bubble bath smell by beer. After filling the bath with water a big foam is formed.But smell is not so long.

Mýdlo jsem ještě nepoužila, celkově moc voňavá mýdla na pleť nepoužívám, ale spíše je uchovávám ve skříni, nebo někde, kde to můžou krásně provonět. :) 

 I did not use soap, because I use soap with fragnance only for my wardrobe or so on...
Upřimně nevím, co vše bych vám měla k těmto produktům ještě napsat, pokud budete mít dotazy na další věci, pokusím se je zodpovědět. :) Přeji všem krásný zbytek dne a snad zítra se "sejdeme" u dalšího článku.:) 

Honestly I don´t know what I should write about this cosmetics. If you have some qustions about beer cosmetics by Ryor you will write comment and I will try about answers.:) Btw. maybe tommorow I add next post.

5 komentářů:

  1. Hevi má moc krásné soutěže, já vyhrála paletku :) Nejprve jsem si i myslela, že to je Manufaktura než jsem se pořádně koukla :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně tedy znám pivní kosmetiku pouze z Manufaktury :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné výrobky. Taky mám doma pivní kosmetiku, jen od jiné značky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vyzerá nádherne! Muselo ťa to poriadne potešiť, je to skvelý tip aj na darček :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat