...: Pod kontrolou/ under control

středa 7. června 2017

Pod kontrolou/ under control

Jsem člověk, který má rád věci pod kontrolou, ráda plánuji, mám na seznamu x míst, které chci vidět a x věcí, které chci zažít. Mám celkem jasno, kam svoji budoucnost chci směřovat, co bych ráda dělala, jaké měla koníčky, co bych chtěla dokázat. Nicméně mám ráda i spontánnost, takové ty nečekané akce, nečekané věci a změny - tím myslím jedině ty pozitivní, přináší mi nehoráznou energii a radost, lze říci, že takové věci uspokojují mé životní potřeby možná ještě více než ty plánované, i když bez nich bych se neobešla, protože jsem to prostě já!:))) A tak to mám... a co vy? 

 Řídíte se jasně vytyčenými cíly a plánujete, nebo raději roztáhnete křídla a letíte kamkoliv zrovna vítr fouká? :) 

I am person who like things under control, I like plans I have on my list many places which I want visit, and many things which I want see and try. I know what I want do in my future. But also I like unexpected things and changes - I mean positive things, which give me happiness. It is satisfy me more than planned things. But I have to live with planning things, because it is me!:) 
Do you like things under control?
top: no name; vest: no name; jeans: Rosegal; shoes: Kik; bracelet: Zaful
Vestu a tílko, které na mně vidíte jsem ukazovala v jednom z předešlých haulů na mém Youtube kanálu. Koupila jsem je nedávno v sekáči a musím říct, že jsou fakt skvělým úlovkem! I když mi  bílé tílko moc nesluší, s vestičkou dělá super kombo. No černá a bílá je v podstatě vždy skvělé kombo, nemám pravdu? :)

 Vest and top I showed in one of my last video on my Youtube channel. I bought them in secondhand and they are so perfect. :) But I think than white top is looks bad on me. But with vest is it a good combination. White and black is always good combination.

Zbytek outfitu dále tvoří černé roztrhané jeany z Rosegalu a bílé slip ony z Kiku. :) 
Black ripped jeans I have from Rosegal and whit slipon from Kik.


2 komentáře:

  1. Já to mám asi tak.. Mám na svém pomyslném seznamu body kterými se řídím a někam s tím do budoucna směřuji ale beru to s rezervou že se to celé může změnit, když budu chtít z té cesty trochu uhnout :-) Outfit je pěkný, mě se ta vestička líbí, hlavně jak máš na zádech ty ornamenty a tílko je taky pěkné, takové jiné. Do sekáčů ráda chodím ale jediné co mě štve je smrádek z oblečení, který někdy nejde ani vyprat.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam obdobia kedy mam veci pod kontrolov a potom zas take, ked mam vo vsetkom totalny zmatok 😀. Takze je to u mna ako na hojdacke, inak pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat