...: Zaful

čtvrtek 29. června 2017

Zaful

Jelikož jsem se tak trochu v tom psaní rozjela rozhodla jsem se vám ukázat ještě teď svůj druhý wishlist ze Zafulu, wishlist jak uvidíte převážně zaměřuji na světlé oblečení a doplňky... Doufám, že kdo má rád Zaful, nebo ho zná, nebo plánuje z něj objednávat ocení malou dávku inspirace.:)
Because I have mood for writing post I decide that I write next post with wishlist from Zaful, I hope that you will like my next wishlist and maybe it will be for you inspiration.

Stejně jako v předchozím wishlistu i zde se objeví bílé šaty, do kterých jsem se absolutně zamilovala... 
Do you see my last wishlist from Rosegal? I write about white dress from Rosegal...  I love also white dress from Zaful, for example in middle are one dress from section: see through white dress.


A u bílé stále zůstaneme, v poslední době jsem si všimla, že mám docela dost kabelek, ale žádná není v moc dobrém stavu a hlavně žádná není světlá, krémová, nebo bílá a proto takovou potřebuji, protože k některým outfitům ty kabelky, které vlastním se prostě nehodí... Na Zafulu mě zaujaly tyto:
Other things are white bags, I have a few bags, but I have not any white bag and I think that is importat to have white or light bag. Do you think this too? I like on Zaful these:
Poslední kousek, který budu objednávat bude opět v plus size pro moji mamču, ačkoliv na Zafulu není pro plus size takový výběr přemýšlíme nad tričkem, nebo halenkou, nicméně vybráno ještě nemáme, proto uvádím pouze příklady z plus size věcí ze Zafulu
The last thing which I will order from Zaful will be plus size blouse or t - shirt for my mum.
Zaujal vás některý z kousků?
Do you like something from my wishlist?

5 komentářů:

  1. Tie kabelky sú krásne, brala by som ich hneď všetky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaful vůbec neznám (jak je to možné?!:D), ale moc se mi líbí šatičky na třetí fotce a kabelka z první fotky, úplně se bojím víc podívat, co zufal nabízí, abych hned něco nekupovala :D

    Jinak moc fajn článek, mám ráda tyto inspirativní články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na stránky Zafulu jsem už několikrát koukala, ale bojím se, že by mi pak oblečení nesedělo :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Such a amazing selection!! Love them!
    xx
    Mónica Sors
    NEW POST: MES VOYAGES A PARIS

    OdpovědětVymazat