...: DOKONALÉ BIKINY/ Perfect bikiny

neděle 30. července 2017

DOKONALÉ BIKINY/ Perfect bikiny

Plavky! Pro mě neuvěřitelný boj. V minulém roce pro mě byly plavky nedostatkovým zbožím. V mé velikosti a za dobrou cenu něco najít bylo přímo neuvěřitelné a tak jsem pomalu celé léto chodila v jedněch plavkám. Ty plavky byly za příjemnou cenu u Větnamců. Navíc se mi líbily a byly se mnou už druhé léto... jenže pomalu začaly dodělávat, což se dalo čekat. A tak započal hon na plavky, které jsem až na konci léta objevila ve výprodejích v H&M v NY a na Bonprixu, ale dost už o minulém létě, o tom jsem psala už vloni, proto budu pokračovat tím, co je teď.

Swimsuit. It is unbelievle fight for me. Last year I did not buy sutiable bikiny for me. In shop were not many bikinis in my size for good prise so I had only one bikiny which I have already had second years. It was nice bikiniy for good prize from Vietnames. But in the end of Summer it was bad. So I went to shop and I bought two pieces of bikinis in H&M and NY and bra in Bonprix on eshop.
bikiny: ROSEGAL; sunglasses: Rossman


Plavky z předchozího léta jsou se mnou stále, ale díky spolupráci s čínskými eshopy, která se mi naskytla, jsem neodolala a začala objednávat... První pokusy plavek ze Zafulu byly velice neúspěšné, o  tom jsem už také psala... No jo, blbě jsem se přeměřila a tři cenťáky rozdíl je fakt vidět! Svůj boj za dokonalýma plavkami z čínských eshopů jsem nevzdala. Svoje nové plavky jsem objevila na Rosegalu
I have still bikiny from last year, but thanx cooperation I find new original bikinis for a very good prices. My first bikiny was from Zaful and it was not so good, because I  ordered bad size. But my second bikiny - this bikiny are from Rosegal and it is so perfect and orginal and it makes a good body shape.
Tyto plavky nejen sedí, ale dovoluji si říct, že mě zvýrazňují co mají a svým vzorem odvádí pozornost od toho, co by nemělo být příliš vidět. Jo padnou jako ulitý a jelikož na čínských eshopech přímo ujíždím na plavkách a ta kvalita je fakt super, určitě zkusím zase objednat další... Plavek není nikdy dost, obzvlášť když je jednou vezmete k moři a ta sůl je totálně rozežere.!I to se mi dřív stalo.

I think that this bikini is super , because of pattern and quality. 
ROSEGAL


13 komentářů:

  1. Vzorově se mi líbí moc, akorát to řešení na zídek není nic pro mě, ale to je o vkusu, nejvíc je, když se líbí tobě. A souhlas, najít ty perfektní plavky je boj :D

    OdpovědětVymazat
  2. Plavky vypadají skvěle! :) Sehnat padnoucí plavky je boj i pro mě, možná proto už asi čtvrté léto mám jedny a ty stejné plavky, jednoduše nemůžu sehnat nějaké, které by mi padly..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Nie je to vôbec môj štýl, ale nie sú najhoršie, no asi by som si ich nekúpila :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  4. Nie som plavková, ale páčia sa mi vzory :)

    Letná GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Plavky vypadají hezky. Já ty své sehnala v Beponu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Najít perfektní plavky je prostě na hodiny a hodiny hledání v obchoďáku :D ale vybrala jsi moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Very, very, very Nice!! You look fabulous Kate!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne bikiny. :) Už dlho som rozmýšľala nad tým aké si kúpiť a tieto sú prekrásne. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow! You look beautiful <33 lovely bikini ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Super, že jsi našla, sednou ti skvěle :) Taky jsem měla problém, ale letos jsem našla svoje vysněné v Calzedonii. Jen bohužel nebyly tak levné :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  11. Plavky vypadají parádně, jde vidět, že ti suprově sednou. Sama mám s výběrem plavek často problém a když jsem objevila jedny, co mi sedly doslova jak "prdel na hrnec" zapomněla jsem je na balkóně a ony mi co? Uletěly :-D.
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Vzor plavek je moc pěkný! I já osobně preferuju vyztuženější podprsenku, než klasické trojúhelníčky. Ty mi prostě nesedí. Já jsem letos jedny plavky nechala u oceánu :D O důvod víc, proč si pořídit nové.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkný vzor. Je to opravdu těžké, sehnat dobré plavky, které sedí..

    OdpovědětVymazat