...: Mamka a šaty z Rosegalu/ Mum and dress from Rosegal

sobota 22. července 2017

Mamka a šaty z Rosegalu/ Mum and dress from Rosegal

V posledním wishlistu z Rosegalu jsem psala o móde plus size, že i na těchto čínských eshopech je docela fajn nabídka, pro ty, které nemají zrovna nejmenší velikosti... 
Zalíbily se mi tam vzorované černobílé šaty, které jsem vybrala mamce, mamču také oslovily a tak byly hned v košíku. 
V pondělí došla zásilka a musím říct, že mě šaty docela překvapily, materiál je naprosto úžasný, lehký, přitom žádná na dotek umělina, příjemný... Prostě paráda.

 In my last wishlist from Rosegal I wrote about plus size fashion from chinese eshop. There is good offer with plus size things. 
I liked on Rosegal white a black dress, which I chose for my mum and my mum also liked this, so I added it to basket. 
On monday I got packet from Rosegal with dress and I was nice suprised from material because it is amazing material.:)
dress: Rosegal

Zklamání nastalo v okamžiku, kdy přišla mamka domů a šaty na sebe oblékla, materiál ji přišel také úžasný, i střih se ji líbil, nicméně velikost se ji moc nezdála. Šaty ji lehce odstávaly pod rukama, tvořily se ji tam jakoby kapse. Jo jsou větší, na to, že jsme vše pečlivě přeměřily, mě to celkem udivilo, ale myslím, že nosit se rozhodně dají. Já sama jsem si je vyzkoušela a když jsem je hodně utáhla páskem, tak i mě celkem sedly... až na to, že mi vykukovala po stranách podprsenka...:) 

But I was dissapointed when my mum took it on herself, because we measured her and we chose dress according to centimetres. Dress is bigger, but I think that it does not matter, because it is fine piece.


 
Líbí se vám šaty, jak podle vás sedí mamce? Jak se máte a jak si užíváte víkendu? 
Do you like dress? How are you and how do you spend your weekend?

Slevový kód 10% na Rosegal/ code with 10% for Rosegal:  Rosegalxie

6 komentářů:

  1. Šaty jsou moc krásné a mamce krásně sedí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa veľmi páčia aj vzir, aj na mamine :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty jsou krásné a mamince to v nich moc sluší.. Na fotkách jsem si nevšimla, že by ji něco nesedělo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. mamke šatičky veľmi pekne sedia a veľmi jej pristanú! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že to je rozhodně dobrá volba, ani to není vidět, že by í tam trohu odstávali, náhodou ji perfektně sednou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Další kupóny do Rosegal jsou případně také na http://slevovykupon.net/s/rosegal-com-cz/

    OdpovědětVymazat