...: Balím dárky/ Christmas paper and so on

neděle 17. prosince 2017

Balím dárky/ Christmas paper and so on

Pro balení dárků nejčastěji volím vánoční papíry z nákupních řetězců, kde seženu několika metrové za pár korun. Pokud si nevyberu papíry zde, poté jdu hledat jinam, nejčastěji do Pepca, kde jsme si vloni se sestrou pořídily balení třech papírů asi za 15 korun.
Motivy papírů volím podle chuti a podle toho, které se mi zrovna líbí a budou se mi líbit i pod náš stromeček.
Celkově však jsou nejhezčí papíry v drogeriích, avšak cena se o hodně liší... najdete tam super kousky kolem 50 korun za pár metrů.
Líbí se mi také přírodní papíry, ale nemám moc času a vlastně ani asi nejsem tak kreativní abych se s tím dělala. Navíc na těch barvách něco je ;).

For packing of christmas gifts I buy every year christmas paper from penny market, Kaufland or another else hyper or super market. If I don´t buy paper in these markets I buy it in Pepco, where I bought last year three paper for 15 CZK. I choose motif of paper which I like or which will be good under our christmas tree. I think that the best christmas papers are in drugstore, but it is more expensive. I like natural christmas papers, but I have no time and I am not so creative for this packing of christmas presents.

Co se týká zdobení, volím jmenovky, nebo samolepky, které se mi barvou hodí a to samé stuhy.
Tento rok jsem zlatou stuhu  koupila v balíčku v Pepcu a od té doby jsem jinou už nesehnala, připadá mi, že letos asi všichni chtějí zlatý...
Proto jsem si včera zakoupila u nás v papíráku černou se zlatým detailem, špatná není, co myslíte?

I buy cards with name or christmas stickers for my christmas gifts. I choose colour which will be good with my paper. This year I buy gold streamer in Pepco and after this I buy black streamer with gold details in paper store. 

Jinak pokud se budete chtít podívat na balíčky a na mé povídání, mrkněte do videa, které jsem si pro vás připravila k článku. :)
Přeji pěkný den a můžete mi napsat třeba, jak balíte dárky vy.

If you want see my christmas gifts you can also watch my new video. 
I wish u a good day and If you want, you can write me which christmas peper you have, how look your christmas presents.


7 komentářů:

  1. Taky balím dárky do barevných papírů, které koupím v papírnictví. Jsou levné a vypadají moc hezky. Jen nesmím nechat nákupy balících papírů na poslední chvíli, protože je potom u nás malý výběr a spousta pěkných papírů je už prodaná. Tvé dárky jsou pěkně zabalené a líbí se mi i ta černá stuha. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc.:) U nás je taky problém s papíry a to je tu Kaufland, dvě penny a Bila :) Kamarádka scháněla včera a už si moc neměla z čeho vybrat.

      Vymazat
  2. Ja si nikdy neviem vybrať len jeden baliaci papier, vždy musím mať minimálne 3 a k tomu všetky ostatné detaily zladené :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé video! :) S balením mám vždy problém :D
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat