...: Jak skladuji pečující kosmetiku/ My caring cosmetic products

pátek 30. března 2018

Jak skladuji pečující kosmetiku/ My caring cosmetic products

Ahoj, původně jsem Vám chtěla ukázat, jak vypadá můj šatník, jeho složení a výběr mého oblečení, ale video se mi vůbec nepovedlo  (samozřejmě by byl i článek), proto jsem se rozhodla, že vám nejdříve ukáži jak skladuji svoji pečující kosmetiku. :)
Budu ráda pokud se vám článek bude líbit, něčím vás inspiruji, či mi napíšete nějaké typy a rady, ohledně kosmetiky, či skladování. :) 
První část kosmetiky se nachází na mé poličce, jedná se o nejvoňavější přírůstky od Balea a od Saloosu - na ostatní kosmetiku od Saloosu čekejte v brzké době recenze. 

Hi, I wanted to show you how looks my wardrobe, but I made a bad video, so I want show you how i stored my caring cosmetic products. I hope that you will like my article and If you want, you can write me which cosmetics products you use. 
These cosmetics products are on my shelf and you can see my the most parfumed cosmetics products by Balea and by Saloos. 


V poličce se ukrývá pečující kosmetika od přírodní kosmetiky Pleva.cz, na kterou jsem již dříve psala recenze, a kterou vřele doporučuji.
In shelf you can see caring product by natural cosmetic Pleva.cz
V poličce mám také moje oblíbené parfémované vody, a toaletní vody. Můžete vidět Charlie od Revlonu, moji nejoblíbenější White pearl od Napmi Cambel a tak dále. Zde také schovávám prázdné flakóny vůní, které si chci v budoucnu opět pořídit.

And in shelf I have also my pefumes. You can see Charlie by Revlon, Incanto, White pearl by Naomi Cambel, Nike and so on... 
V temném koutku mé skříně jsou k vidění miniaturky z hotelu z Německa, pěna od Avonu a sůl z a sprchový gel z Kauflandu. 

In my cabinet you can see small miniaturies from hotel in Germany, shower foam by Avon and salt and schower gel from Kaufland.
V levé části se ukrývají moje nejpožívanější produkty na vlasy a za nimi laky na vlasy, které příliš v oblibě nemám, protože mým vlasům absolutně nevyhovují a používám je pouze pro speciální události. 
On the left side you can see my the most used products for my hair a behind them are hair sprays.
Dále jsou v mé skříni produkty pod paže, používám běžné spreje - Garnier, Dove, BU, Elkos z Edity a vedle nich jsou kuličky, které mám pouze přírodní - Alverde a Yves Rocher. 

In my cabinet are also products for under my arms, I use ordinary sprays - Garnier, Dove, BU, Elkos from Edita and next are natural products by Alverde and Yves Rocher.
Zde mám uložené masky na obličej od Garnieru, moji nejoblíbenější od Freeman,  vzadu fialovou z Avonu, od Nivea.  A pod tím ubrouskem se schovává opět Nivea. :) 

Here are my masks by Garnier, my the most favorite by Freeman, purple by Avon, Nivea. 
Tady mám peeling od Yves Rocher.
There is my peeling by Yves Rocher.
V boxíku se nachází sprchový gely a věci, které aktuálně nepoužívám. V předu můžete vidět šampon na vlasy - barvy nepoužívám a kokosový olej. 

In box are shower gels and things which I actually don´t use. In front of box  you can see colourful shampoo for hair and coconut oil.
!!!Ve videu je dále k vidění další část - komoda, pokud chcete mrknout na to, co je ukryto v ní, stačí najet na začátek videa. :)

9 komentářů:

  1. Doteď jsem myslela, že toho mám doma strašně hodně, ale asi ne.. :D
    Líbí se mi, že to máš roztřízené do takových "kategorií", já mám všecko po kupě. Ale vlastně mi to i vyhovuje, většinou mám z každé kategorie pouze jednu, maximálně dvě věci.
    Podobný článek taky v brzké době chystám.
    A btw, ten peeling od Yves Rocher mám taky a je dokonalej. Nic jinýho už nechci! :D

    Written by M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mám toho hodně hlavně na vlasy a do sprchy, jinak mi toho zase tolik nepřijde, kolikrát se koukám na videa různých youtuberek a mají toho ještě víc :D!
      Jinak dříve jsem to tak roztříděné neměla, chytlo mě to až v poslední době a hlavně, co je u nás Pepco, tak tam chodím nakupovat košíčky a do nich to skládám.

      Vymazat
  2. Máš to super, já zatím mám vše po kupě, ale rozhodně to chci časem napravit :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji na roztřídění různé košíčky, či boxíky. Ráada je nakupuji v Pepco. A děkuji moc!:)

      Vymazat
  3. Já mám čtyři šuplíky rozdělené podle různých "kategorií", ale nic se mi tam už nevejde:D. Takže brzo asi přibude další šuplík:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty šuplíky ti závidím, já bych brala víc šuplíků, mám jen dva a to je dost málo :D potřebovala bych takovou tu obrovskou komodu z Ikei a možná i tu největší, aby se mi tam vešla i dekorativka, i když ta příliš místa nezabírá. :)

      Vymazat
  4. Já to mám rozdělené. V pokoji mám obývací stěnu, kde je skříňka a v té mám například jenom pečující kosmetiku. Dále mám psací stůl, kde jsou tři šuplíky. Jelikož do školy nechodím a učení mít po ruce nepotřebuji, mám v šuplících dekorativku, kterou mám rozdělenou v různých košíčkách včetně štětců apod. V druhém šuplíku schovávám třeba i vosky od Yankee, nůžky na nehty. Spodní šuplík u mě neobsahuje kosmetiku ale mám tam žehličku na prádlo, žehličku na vlasy, natáčky, gumičky a všelijaké blbosti na vlasy.
    Hlavně se vždycky snažím, aby bylo všechno čisté, neupatlané a jakmile se něco začne sypat, divně cítit nebo to zkrátka nějaký ten rok nepoužívám, vyhodím. Opravdu to nemá cenu.. Hlavně se snažím té kosmetiky tolik nehromadit, je to zbytečné.
    Terezah-style


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o to se snažím také aby kosmetika nebyla špatná, ale bohužel občas tomu nezabráním :) z tohoto používám vše a nebo v tom boxíku mám kosmetiku, která půjde na řadu poté, co mi dojdou produkty, které aktuálně používám.:) Jinak do stolu bych si to klidně dala také, ale mám v něm právě učení.

      Vymazat