...: SALOOS MASKA/ face mask

pondělí 9. července 2018

SALOOS MASKA/ face mask

Vítám vás všechny u další recenze. Dnes vám budu pět chválu na masku s bílým jílem od Saloosu. Masku jsem použila zatím použila třikrát, nicméně i přesto musím říct, že pleť krásně vyčistí, nevysušuje, nelepí a dobře se z pleti smývá. 

I welcome you at my next review. Today I write you white clay mask by Saloos. I've used the mask only three times, but I have to say that it cleanses the skin, it does not so dry, does not stick.

Maska je ve formě prášku a nachází se  v plastovém kalíšku obrandovaném značkou Saloos. 
Protože se nejedná o typickou mazací, či plátynkovou masku je zapotřebí si masku připravit. Kousek prášku si nasypeme do misky a přidáme tolik vody aby vznikla lepkavá kašička (ne příliš tekutá!), prstem, lžičkou, či čímkoliv směs promícháme a poté můžeme dávat na pleť. 

The mask is in powder form and is in a plastic with Saloos brand.
Since it is not a typical mask, it is necessary to prepare the mask. You give some of the powder into the bowl and add so much water to make a sticky mix (not too liquid!), You mixture the mix with finger or spoon and then you can put on the skin.
Popis od Saloosu/ Decribtion by Saloos
Jako jediný z jílů je bílý jíl hypoalergenní a přesto stejně účinný. Pomáhá důkladně a přitom šetrně vyčistit hluboce zanesené, nečistotami i mazem ucpané póry a předcházet jejich návratu. Pleť bude krásně vyživená, zářivá, svěží a hebká zároveň. Bílý jíl je známý také pro své antibakteriální a proti zánětlivé účinky. Při dlouhodobějším používání pomáhá regulovat tvorbu mazu a napomáhá ke zlepšení stavu pokožky, která trpí lupénkou, ekzémy či akné. Je skvělým regeneračním prostředkem, celkově zlepšuje strukturu kůže, pomáhá redukovat její suchost a předcházet šupinatění.

As the only clay, white clay is hypoallergenic and yet equally effective. Helps thoroughly clean the deeply clogged, dirt and greasy pores and prevent them from returning. The skin will be beautifully nourished, radiant, fresh and soft at the same time. White clay is also known for its antibacterial and anti-inflammatory effects. In long-term use, it helps regulate sebum formation and helps to improve the condition of the skin that suffers from psoriasis, eczema or acne. It is a great regenerative remedy, it generally improves the structure of the skin, helps reduce its dryness and prevents scaling.
Mimo bílý jíl je k dostání na Saloos také Zelený jíl, který si oblíbila například moje oblíbena youtuberka Markéta Frank. :) 
Znáte tyto masky? :) 

In addition to white clay, there is also Green Clay available at Saloos, which is used for example my favorite youtuber Marketa Frank. :)
Do you know these masks? :)

15 komentářů:

  1. Maska vypadá zajímavě ráda bych ji vyzkoušela :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  2. O téhle masce jsem už slyšela od Loonie :) možná si ji zkusím pořídit až dopotřebuji freemana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loonie neznám, ale zkusím vyhledat.:) Freeman masku mám, plánuji článek o maskách a video. :)

      Vymazat
  3. Vůbec jsem o téhle masce neslyšela, ale vypadá super :) navíc značka Saloos je skvělá, tak se po ní ráda podívám :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se po ní také ráda dívala, naštěstí díky Saloos jsem k ní získala příštup a jsem moc ráda.:) Spokojenost nade vše.:)

      Vymazat
  4. Slyším o ní poprvé, ale vypadá fajn :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám doma zelený jíl a jsem z něj nadšená :) Bílý jíl mám na svém wishlistu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych chtěla zase zkusit ten zelený.:) Slyším na něj samou chválu.

      Vymazat
  6. Taky ho mám jsem s nim mega spokojená. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle typ masky znám, ale ještě jsem jej nezkoušela. Ale láká mě!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat