...: Eliška se vdává/ Elis wedding

neděle 14. října 2018

Eliška se vdává/ Elis wedding

Uplynuly dva měsíce od doby, kdy bylo zpívání a měsíc od doby, kdy se jedna z mých nejbližších kamarádek vdala a já mohla být součástí toho všeho. V dnešním článku bych vás ráda chtěla provést tím, co jsem s Eliškou a dalšími kamarádkami zažila a čeho jsem byla součástí
Během posledního roku jsem se s Eliškou příliš nevídala, čas nám nehrál do karet a i přesto, že to nemáme k sobě daleko, nedokázaly jsme se setkat, proto jsem byla překvapená, když jsem se dozvěděla o svatbě.

This post will be only in czech language, I have for this my own reasons,  so only shortly. One of my very good friend had wedding before one month and in this post I will decribe her wedding ceremony which she had in town hall in our city, photo shooting  and my feelings. Me and my friends were on ceremony and in the evening in wedding banquet. We had great time and I am so glad that I could be with her on her big day. 


S Elis jsme se sešly někdy začátkem prázdnin, kdy vyrukovala s tím, že já a další kamarádka bych měla být alespoň z části součástí jejich skromné převážně rodinné svatby, což se mi líbilo, svatby mám ráda a sama bych se jednou chtěla vdát. :) 
Před svatební hostinou probíhalo zpívání, je to v podstatě rozlučka se svobodou, kde jsou partneři, jejich rodina a další kamarádi společně a zapíjí a v našem případě i zajídají to, co nastane. :) Slaví se, směje se, paří se a tancuje. :) 

Po posledních přípravách nastává den D, den, kdy nevěsta změní své jméno a odevzdá své srdce svému vyvolenému naplno. Tento den nastal 8. října na radnici u nás ve městě, kam jsme se s kamarádkami vydaly Elišku a jejího ženicha podpořit. Před obřadem byla chvilička času a tak jsme se bavily, fotily se, pily první panáky a kochaly se krásou nevěsty
Obřad byl kraťoulinký, ale ne tak krátký, jak si pamatuji z jiných svateb, hrála dojemná hudba, zazněly zamilované písně a báseň o lásce. Bylo to celé velice dojemné. 
Jakmile novomanžele vyšli ze dveří radnice rozštěkaly se psiska, oba chovají lásku k psům a hlavně vlčákům a tak to bylo pro ně milé překvapení.
Na focení jsme jeli  k nám do zámeckých zahrad, kde jsme se nechaly vyfotit nejen od profi fotografa, ale posléze  jsme fotily i samy sebe. Odpolední čas byl vyhrazený pouze pro rodinu, my jsme dorazily a to ještě v početnějším stavu až na večerní hostinu kolem 6. hodiny. Hned po příjezdu jsme já a Marťa byly osloveny svědkyní, aby jsme se přidaly na aktivitu povoz, kde šlo o to, že svědkyně četla příběh a každý si měl stoupnout když zazněla jeho role, pokud si stoupl v nepravou chvíli pil panáka :D! Jak jinak, že?
Hostina probíhala celkem v klidu, daly jsme si skvělé jídlo, ochutnala jsem makronku. Tancovaly jsme převážně na můj playlist, dělaly krásné noční fotky, četly jsme si svatební noviny a vzpomínala jsem, jak se Eliška s jejím milým seznámila, lze říci, že jsem byla tak trochu u toho:). 
Hostina končila kolem dvanácté a poté se manželé uchýlili do svého apartmánu a my odjeli domů (někteří pokračovali...). 
Ačkoliv hostina byla převážně v rodinném kruhu jen s pár přáteli, měla své kouzlo. Nevěsta byla krásná a alespoň dle mého hlediska, se den vydařil :) 

Děkuji ELIS :-) 

***Možná poprvé a naposled, kdy jste videly náš spolek téměř v celku. Tohle jsou holky o kterých se dost často zmiňuji.

17 komentářů:

  1. The bride looks beautiful! Love going to weddings. They're so magical!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak přesto, že to byla takto "skromná" svatba, tak věřím, že musela být moc super a že jste si ji určitě užili :) Fotky jsou také moc krásné :) A co se týká rozlučky, tak přesně takový typ rozlučky by se mi také líbil, to by bylo něco pro mě! :)

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pro mě by zpívání bylo také lepší než rozlučka jen s holkama, ale vždy jsou na to dva... :)

      Vymazat
  3. Such an important time So glad you were able t be there with her. Lovely photos xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/10/save-big-with-rosegal-this-halloween.html

    OdpovědětVymazat
  4. ♥♥♥
    To jsou krásné fotografie! ♥ Miluji svatbu a nemůžu se dočkat na vlastní=)
    Všechno nejlepší přeji nevěstě, ženichovi a všem přátel okolo♥ Ať vaše láska je napořád.

    Krásný článek♥

    Vee - https://youvee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám podobně, snad jednou budu nějákou mít a za nevěstu děkuji, už si článek četla:)

      Vymazat
  5. To je krásné! Přeji jim hodně štěstí, svatby mám ráda, je to takové hezké :) moc vám to slušelo holky :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nevěstu i za sebe :) snažily jsme se vyfiknout.

      Vymazat
  6. Thanks for the beautiful post!
    Have a nice day)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera :) A novomanželům samozřejmě blahopřeji :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  8. Svatby miluji :-) příští rok mě nejspíš dvě čekají, konečně :) dlouho jsem totiž na žádné nebyla. Tvá kamarádka Eliška měla moc pěkné šaty. I ty tvoje se mi moc líbí :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat