...: Black friday a rozsvícení stromu v Brně/ Christmas tree in Brno

čtvrtek 29. listopadu 2018

Black friday a rozsvícení stromu v Brně/ Christmas tree in Brno

V pátek jsem se s kámoškou Hančou vydala do Brna. Prvotním cílem bylo rozsvícení vánočního stromu, na které jsem se velice těšila a druhotným? Využít  Black friday, nakoupit dárky k Vánocům a pár základních a nezbytných věcí do práce... a jak to celé dopadlo? 
Do Brna jsme dojely kolem dvanácté hodiny, po příjezdu jsme si zašly na oběd do Bagetérie ve Vaňkovce, která se nám už při posledních nákupech velice osvědčila a jídlo jsme si oblíbily. Poté nastalo pátrání po skříňkách na věci, bohužel jsme nenašly a tak jsme se celou dobu musely s nákupy tahat a to i do města, naštěstí alespoň během nákupů fungovala šatna.

On friday I went with my friend Hana to Brno. Our main target was lit the Christmas tree, which I wanted saw and the second target was black friday shopping. We arrived to Brno around 12 o´clock, after this we went to fast food with baguettes in Vaňkovce shooping centre. We love this fast food and baguettes. After this we looked for cases for our things, but we did not find it, but there were wardrobe for jackets.

Ve Vaňkovce jsme strávily asi tři hodiny a příliš úspěšná jsem  nebyla, prošly jsme snad každý obchod a nakonec jsem ulovila jeden malý dáreček a bundu v obchodě, který máme i u nás. Byla jsem docela z nákupů zklamaná a to i ze slev... zase takový boom to nebyl. :) Také jsem nebyla příliš nadšená z prodejny Nyx, předpokládala jsem, že bude trochu větší na to, kolik reklam na otevření bylo. 
Spokojená jsem tedy byla hlavně s jídlem, dobrou společností při pátrání po dárcích, úžasným kafíčkem ve starsbucks a líbila se mi vánoční výzdoba. 

We were in shopping centre around 3 hours and I was not so succesfull. We visited a lot of shops and I bought only one gift fo Christmas and jacket in shop which is in our city too. I was dissapointed from shopping, because discounts were not so big. I was dissapointed from shop with Nyx cosmetics, I thought that shop will be bigger. I was satisfied with food, with coffee in starsbucks, with my good friend and I liked christmas decoration.


 
Po nákupech jsme si daly sraz s Marťou a vyrazily na město na rozsvícení stromku. No nastalo další zklamání, žádné uvedení, žádná vánoční hudba, jen během pár minut blikl a nic... a to jak stromek, tak celé vánoční osvětlení a těch lidí... Ale svařáček stál za to.

After shopping we met with Martina and we went to the centre of Brno, because we wanted see tree. And there was next dissapointment, there were not any christmas music, any speech, nothing and there were many people, but I liked hot wine.
Celkově mám z Brna smíšené pocity, ráda bych se vydala ještě jednou na vánoční trhy, ale spíše na jídlo a na pití.

11 komentářů:

  1. Já jsem byla na Black friday taky s kámoškou na nákupech a též jsme byly zklamané. Největší akce byly asi jen na e-shopech.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful city decorations. No worries, still some time to shop.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  3. Great review and beautiful photos! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee to je škoda, máš ještě dost času na nákup! :) To mě mrzí s tím rozsvícením, já jdu do vesničky na rozsvícení a i tam to bude očividně záživnější... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Great post dear. I am following you and I hope you follow back too 😊
    https://www.deriasworld.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem letos zvědavá na Staromák. Loni jsme byli na chvilku s přítelem a letos ho plánuju s holkama z blogu, určitě o tom bude článek! :) Je smutné, že tě nákupy a slevy zklamaly, ale občas to tak je. Já třeba nejvíc věcí nakoupím, když to vůbec nečekám :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  7. Tak v Brně to máte moc krásné :-) V Praze se ke stromečku ani nedostaneš, ale těším se domů, u nás ve městě je všechno maličké a milé :-) tak to mám nejraději :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, tak to mě mrzí, že jsi měla z Brna spíše smíšené pocity. Kdyby ses sem kdykoli znovu vydala, ráda ti doporučím nějaká skvělá místa :-).

    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem se byla podívat na Black Friday v obchodech, ale pořídila jsem si jenom jednu věc, protože bylo všude takové množství lidí, že se mi ani nechtělo ty obchody procházet :)

    OdpovědětVymazat
  10. To kolo je letos nádhera :) denně kolem něho jezdím ráno a večer chodím :) se pokaždé kochám.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat