...: Jak balím vánoční dárky/ How I wrap Christmas gifts

pátek 14. prosince 2018

Jak balím vánoční dárky/ How I wrap Christmas gifts

Krásný den, opět po roce přicházím s článkem jakým způsobem balím vánoční dárky. Miluji přírodní balení, líbí se mi, když si s dárky někdo vyhraje, líbí se mi i nepřírodní dárky, typické americké, do červena, nicméně i letos jsem volila obyčejnější a rychlejší formu balení s lehce dostupnými motivy papírů. Co vám budu povídat, hlavní roli opět hraje čas, ale i přesto jsem se snažila trochu si vyhrát a navolila ke třem druhům papírům různé stuhy, které mi zbyly z minulého roku a navíc stuhy látkové od ségry. Krásu balení to určitě povzneslo, co myslíte? 

Hi I wish you nice day. Today I have for you post about my wrapping of Christmas gifts. I love natural paper or I love red paper which is typiccaly for American Christmas, but I have no time this year so I have choose ordinaly paper, but I made a little bit decoration on my packets. 

Papíry jsem tedy měla celkově tři, dva z minulého roku z Kauflandu a ten se stromečky mám z letošního roku z Pepco, tam se mi výběr papírů líbí asi celkově nejvíce, navíc jsou za pár korun. :) Jmenovky jsou z Penny a stály 9 korun, vždy je tam velký výběr a mně se tyto jmenovky moc líbí. Mimo jiné kabelky využívám pouze na drobné dárečky aby se nepoztrácely a používám je výjimečně.

I had three papers, two from last year from Kaufland and one new with trees from this year from Pepco, I like papers in Pepco, there are papers for a few crowns. Cards with names are from Penny market and I like this cards, I had this last year too. Paper bag I use only sometimes.
Líbí se vám moje balení? Jakým způsobem balíte dárky vy? 
Do you like my christmas gifts? Which paper do you have? 


14 komentářů:

  1. They look so amazing and cute! ♥
    xoxo,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně zabalené. Ja jen zabalím do balícího papíru a přelepím izolepou, aby to drželo.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to pěkné. :) Já si letos moc záležet nedala, ale příští rok už to bude snad lepší :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Thanks for the beautiful post!
    Have a nice day)

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně ráda vybírám balící papíry v obchodech :) krásně jsi to zabalila :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Já se vždy v obchodě nemůžu rozhodnout, jaký papír se mi líbí nejvíc :D Dárečky máš zabalené pěkně:) Balím podobně, jen nedávám jmenovky a dárky popisuji.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty látkové stuhy vypadají na dárcích moc pěkně! :) Já letos volila červený papír se sobíkama a pak bílý se zlatýma hvězdičkama :)


    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné! Já se na balení dárku chystám ted o víkendu :) Zvolila jsem červený a zlatý balící papír a červenou a bílou látkovou stuhu :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  9. how many presents! I can not wait for Christmas, I have made a lot of presents to my loved ones :)
    kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to moc hezké. Já vždy vyberu nějaké hezké papíry a na některé dám taky takhle stužku. Chtěla jsem zkusit přírodní balení, ale to by chtělo nějaké větvičky a tak... No a na to jsem moc líná, mám těch dárků na balená nějak moc. :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Balení dárků pro mě rozhodně není radost. Vždy se na balení těším, ale zabalím dva dárky a pak mě to přestane bavit, protože balit moc neumím :-D

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně zabalené :D Já už mám taky skoro zabalené všechny dárky. Nevím si jen rady s dárkem pro tátu. Koupila jsem mu hodinky a ta krabička prostě nejde zabalit :D

    OdpovědětVymazat