...: Listopad/ my november

sobota 8. prosince 2018

Listopad/ my november

Krásný sobotní večer, jak trávíte víkend? Já aktuálně sedím doma a vyčkávám co mě dneska vůbec čeká... No a protože mi zbývá ještě chvilka času, tak jsem se rozhodla pro vás sesmolit článek na téma listopad. Článek se pojala trochu zkrácenou verzí, zlobí mě telefon a některé fotky ne a ne z něj dostat. Nicméně pokud mě sledujete na instagramu @somethinbykate, tak jste určitě všechny fotky už viděli. :)

Hi I wish you lovely saturday night, how do you spend your weekend? I am actually sitting at home and I am waiting... And because I have free time, I decide to write post about November. It is a little bit shorter version, because I have problem with my mobile phone, but If you followe my instagram, you saw my every photos. My instagram @somethingbykate
Na začátku listopadu jsem začala pracovat na brigádě, kde jsem moc spokojená nebyla a musela jsem z toho důvodu odejít, z toho vyplývá moje touha, nebo možná i povinnost šetřit, ale Harry Potterovským dnům jsem odolat rozhodně nemohla, krásná výzdoba a velice zajímavé drinky a samozřejmě máslový ležák na moji oblíbené dvojce.
Krom toho jsem se zařekla, že budu navštěvovat alespoň jednou týdně fitko, no vydrželo mi to do tohoto týdne, tak snad zase budu pokračovat. 
S blížícími se Vánoci vzrostla i moje chuť na pálení svíček, střídám čajovky, s Yankee candle a Heart and Home. Nákupů příliš moc nebylo, ale začala jsem pomalu kupovat dárky, které téměř už všechny mám, několikrát jsem navštívila místní secondhand a byla jsem v Brně na Černém pátku, rozsvícení stromku a výborném vánočním kafíčku ve Starsbucks. Jaký byl váš listopad?

At the beginning of November, I started working, where I was not very happy and I had to leave this job for this reason. Because I had only a little bit money I decided that I hide my money for next time, but in our city in wine bar were days with Harry Potter theme, so I had butter beer and so on.
I went to gym once for week, but now I have a lot of work so I did not went to gym last week.With the approaching Christmas, my appetite for candle burning, I burn teas candle or and Yankee candle and Heart and home.. Shopping was not too much, but I started slowly buying gifts for Christmas. I was in Brno when there was Black friday and  I saw Christmas tree and I had a great coffee in Starsbucks. I also visited a many times secondhand. And what about your November?

8 komentářů:

  1. To je mi líto, že se ti na brigádě nelíbilo. Ne vždy to vychází, tak jak si člověk představuje a přeji ať najdeš něco lepšího. Fitko, hmmm taky jsem si říkala, že budu chodit a ještě jsem tam ani nebyla.
    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  2. Já chodím pravidelně na aqua aerobic. Musela jsem si najít takové cvičení, které mě baví a chodím tam ráda. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. 😂Dárky už mám skoro všechny, chybí mi už jen maličkosti.. Jinak šetření noo to teď v období Vánoc ani moc nejde, kdyz to ztrácím za ty darky.

    OdpovědětVymazat
  4. Listopad jsem si hrozně užila, hlavně díky vybírání věcí do nového bytu, ale celkově to byl super měsíc. Určitě najdeš jinou, lepší brigádu. Krásné fotky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Ať je i prosinec stejně tak povedený a užij si naplno vánoční čas :))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky! :-) A přeju ti co nejkrásnější advent a Vánoce :-)

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
  7. Užívej tenhle čas :))

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat