...: Dlouhé modré sako/ long blue jacket

sobota 23. února 2019

Dlouhé modré sako/ long blue jacket

Krásný den všem, přicházím pro mě s velice neobvyklou kombinací, která má rozhodně něco do sebe Dlouhým sakem mě inspirovala má oblíbená youtuberka Markéta Frank, hrozně obdivuji její elegantní, místy něžný, ženský styl, hlavně jsem se zamilovala do dlouhých kabátků a delších sak a právě takové jsem chtěla a hledala a stále hledám další a další. Tohle sako by si asi Markét nevzala, ale mě naprosto dostalo do kolen, líbí se mi střih, barva, knoflíky a hlavně ta délka! :)

I wish u nice day guys, I have for you  a very unusual combination by me.  Long jacket is inspired by my favorite Youtuber Markéta Frank, I admire its elegant, somewhat gentle, feminine style, especially I fell in love with long coats and longer jackets that's what I wanted and looked for, and I'm still looking for more and more. This jacket would probably not be for Marketa, but it absolutely love it, I like the style of this jacket, the color, the buttons and especially the length! :)
Jacket: Tomica (Genesis), turtleneck: no name, pants: Zara, shoes: Santé, handbag: no name
Mimochodem pamatujete si, jak jsem tady o Vánocích básnila o tom, jak moc chci bílý rolák? Tak to je on! Je to skvělý univerzální a řekněme i elegantní kousek, který se hodí snad ke všemu a navíc chrání krk. 

By the way, do you remember how I wrote at Christmas about how  I want a white turtleneck? That's it! It's a great universal one piece, and let's say that it is a very fashionable piece that fits with  everything and also protects your neck.
No a zbytek? Bílé kalhoty moc nenosím, ale tyhle miluji, jsou u mě vždy sázka na jistotu a boty mám nové, utratila jsem za ně sice majlant, ale jsem ráda, jsou zdravotní a pro mé nožky značka ideál. 

White pants I don´t wear often but this one is always good choice for me and my shoes are new, they were expensive, but I'm glad for them and this brand is ideal for my feets.

13 komentářů:

  1. Sakám postupne aj ja prichádzam na chuť; veľmi ti to pristane! ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "HOW TO RECYCLE"

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit :)) Styl Markéty Frank obdivuji i já :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Celkově outfit působí moc hezky. Světlé kalhoty taky moc nemusím, ale tyhle jsou fakt super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. A very nice and stylish look, dear! Love your bag!

    OdpovědětVymazat
  5. Zvolila jsi pěkné sako, tohle se mi líbí. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký outfit, už z něj trochu cítím jaro! Sluší ti to :))

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný outfit, to sako je fakt krásne a pristane ti! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych ho taky nosila, líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  9. DĚKUJI všem! Moc si cením vašich komentářů ;)/ Thank you very much.

    OdpovědětVymazat
  10. Já na saka moc nejsem.. Ale nedávno jsem v obchodě viděla červené a to se mi teda líbilo. Ale na tyhle klasicky s proužky nejsem no. Ale musím uznat, že jsi celý outfit sladila hezky a sluší ti to.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat