...: MOJE ZÁŘÍ 2019/ MY SEPTEMBER 2019

úterý 15. října 2019

MOJE ZÁŘÍ 2019/ MY SEPTEMBER 2019

Září bylo pro mě obdobím smutného, ale i radostného... 1. září jsem dostala můj první Red Velved dort, který byl naprosto výtečný. 8. září jsem trávila celé odpoledne s kamarádkou Májou, vyrazily jsme společně na zámek, kde probíhaly císařské manévry a zakončily jsme den v restauraci. 15. září jsem byla poprvé  na houbách a našla dva kozáky a poňuňala moji malou dvouletou sestřenku. V týdnu od 16. do 21. září probíhala akce na dekorativku v Rossmanovi. Protože jsem byla v nakupování poměrně úspěšná, o víkendu jsem točila video. 28. září jsme se vydali na pořádné houbaření, celkově jsme měli 4 plné koše. Neděli 29. září jsem trávila s Hankou u vína. Připravila jsem malé pohoštění a moc jsme si to užily. Mimo jiné jsem samozřejmě byla nakupovat v sekáči a vyrazila s kamarádkou Ivetou do Jihlavy a s další kamarádkou Ivčou a mimoušem na dlouhou podzimní procházku a po celý měsíc jsem pravidelně 3x týdně cvičila, což jsem na sobě začala pomalu poznávat i přesto, že stravu neměním... 

September was a time of sad but also joyful for me ... On September 1st I got my first Red Velved cake, which was absolutely delicious. On 8th September I spent the whole afternoon with my friend Mája, we went together to the chateau, where there were imperial maneuvers and we ended the day in the restaurant. On September 15, I was on mushrooms for the first time and found two Cossacks and I spent time with  little two-year-old cousin. In the week of September 16-21, were sales in Rossman for decorative cosmetics. Because I was quite successful in shopping, I made a video on the weekend. On 28th September we went to mushrooming, we had 4 full baskets. I spent Sunday, September 29, with Hanka and with wine. I prepared a little refreshment and we enjoyed it a lot. Among other things, I was shopping in a chisel and went with my friend Iveta to Jihlava and another friend Ivča and her baby for a long autumn walk and throughout the month I regularly sported 3 times a week, which I began to recognize slowly, even though I do not change the diet ...


5 komentářů:

  1. Všimla jsem si chyby v nápisu, ale asi si byla dost zaujatá už říjnem. :) Jinak moje září bylo takové nic moc, začala mi škola, přes týden jsem byla nemocná a stihla jsem oslavit narozeniny mámy a byla u nás na vesnici na Slavnosti ulic. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééžda! Jasně, že jsem už myslela na říjen a nevím proč, ale hlavně na October fest, každopádně už opraveno. A děkuji za upozornění. Jinak to mohlo být také moc fajn, narozeniny i ty slavnosti. :)

      Vymazat
  2. Beautyfull photos, honey. Beautyfull autumn photos :)
    amazing post! I love your blog!
    kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  3. Ke cvičení gratuluji, také jsem se snažila už dělat něco víc - a krásné fotky! :))

    OdpovědětVymazat