...: Tak mě vyhoď #10 (SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY)

čtvrtek 23. ledna 2020

Tak mě vyhoď #10 (SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY)

Krásný den, opět jedno video ze série Tak mě vyhoď aneb spotřebováno, které jsem celé přesunula pouze do YouTube sféry. Vím, že některé máte raději články, ale toto je jedno z témat, které mě v článkové podobě bohužel nebaví zpracovávat a raději se o produktu rozpovídám tak jak mě pusa narostla. :) Jaké produkty jste naposled spotřebovaly vy a jaké doporučujete? :) Já třeba Ziaju kozí mléko krém, či Garnier, který vidíte na úvodní fotce videa. :)


My new empties products are on YouTube. 

2 komentáře:

  1. Ta vazelína od Plevy by se mi líbila. Někdy bych chtěla tuhle značku vyzkoušet.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Krém od Ziajy jsem zrovna dnes kupovala kamarádce k narozeninám, je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat