...: Vážila jsem 85 kilo/ my weight was 85 kilograms

neděle 23. února 2020

Vážila jsem 85 kilo/ my weight was 85 kilograms

Jako dítě jsem měla docela normální postavu, ale časem se to změnilo. Časem jsem začala přibírat, milovala jsem sladké, jedla nezdravě a sportu jsem se vyhýbala velkým obloukem, co mě naplňovalo bylo plavání v bazénu a jeden čas jsem chodila do country tanců. Díky tomu všemu, hlavně špatnému jídlu, jsem si nejen málo věřila v tělocviku a špatně mi šel, ale také jsem se dopracovala k tomu, že s nástupem na gympl jsem při svých 169 centimetrech měla 85 kilogramů. Rozdíl byl znatelný. Nateklé tváře, oblečení, které mé kila zvýrazňovalo (i když jsem si myslela, že ne), v té době jsem měla i znatelně kratší vlasy a to mému obličeji ještě přidávalo kila navíc

As a child I had a fairly normal body, but it changed over time. Over time I started to gain weight, I loved sweet, ate unhealthy and I avoided the sport, what I liked was swimming in the pool and  I had gone to country dances. Thanks to all this, especially unhealthy food, I did not lik physical education and I was bad.
 Because of this when I was started to go at the gymnasium I have  85 kilograms althought I had 169 centimetes. The difference was noticeable. Swollen cheeks, clothes that highlighted my kilograms (though I thought not), at the time I had noticeably shorter hair, and that added extra kilograms to my face.

Ano občas jsem měla z mé váhy depky, na základce se mě snažil i jeden kluk kvůli váze šikanovat, ale pořád jsem nějakým způsobem byla sebevědomá, alespoň před ostatními...

Yes, sometimes I got depressed from my weight, even a one boy tried to bully me at elementary school because of weight, but I was still somehow confident, at least in front of the others ... 

Vše se změnilo s rozchodem s mým prvním přítelem v 16 letech (možná 17). Byla jsem hodně ve stresu, z ničeho nic jsem začala jíst jinak. 

Everything changed with a break with my first boyfriend when I was 16 (maybe 17). I was very stressed, suddenly I started eating differently. 

 
Stačilo málo... bílé pečivo jsem vyměnila za slunečnicový chléb, hodně jsem jedla zeleniny a ovoce, méně smaženého a více sportovala. Konkrétně jsem začala jezdit na kole, nasadila sluchátka, pustila hudbu, která mě pomohla k odreagování a jela. Pro dobrý pocit stačil i pouhý kousek. A tak jsem během tří měsíců shodila z váhy 85 kilogramů na 75. (A ano, sladké jsem jedla stále)

Little was enough ... I traded white bread for sunflower bread, I ate a lot of vegetables and fruit, less fried and more sports. Specifically, I started cycling, put on headphones, turned on music that helped me to relax and go. Just a little bit was enough for a good feeling. So in three months I dropped from a weight of 85 kilograms to 75. (And yes, I ate sweet all the time)


Od té doby jsem shodila ještě 5 kilogramů a nejčastěji se moje váha pohybuje kolem 70, plus mínus tři kila. Snažím se dvakrát týdně cvičit, doma nebo ve fitku. Moc se nepřecpávám, jím zdravě i nezdravě. Sladké miluji.  Občas stále nejsem spokojená, na druhou stranu mi má postava vyhovuje a když hodně chci a hodně na sobě zamakám stáhnu váhu až na 65. :), k čemuž aktuálně nemám příliš daleko. 

Since then I have lost 5 kilograms and currently my weight is around 70, plus or minus three kilograms. I try to practice twice a week. I eat healthy and unhealthy too. I love sport and I also love sweet, I do sport at least twice a week, whether at home or in the gym. Sometimes I am still not satisfied, on the other hand I like my body and if I want a lot and I try, my weight is around 65 kilograms. :), which is currently not too far.
 

11 komentářů:

  1. Já celý život bojuju s váhou. Jsem chodící jojo efekt. Dřív šlo hubnutí snadno - začít konzumovat zeleninu a omezit se ze tří rohlíků na dva a 10kg bylo dole.
    Teď to ale jde hodně těžce, i když už dávno nejím takové prasarny jako dřív.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teda s váhou taky problém. Nikdy jsem nebyla vyloženě vychrtlá. Jo, dřív jsem mívala třeba 50 kg, ale i tak jsem měla faldíky na břiše. Nikdy jsem nebyla extra na cvičení, prostě mě to nikdy moc nebavilo. Teď se tedy snažím trochu něco dělat - chodím na jógu, snažím se často chodit, v létě jezdím na kole.

    Můj problém hlavně je, že já na rozdíl od jiných lidí přibírám ze stresu. Nemusím ani extra jíst a stejně jdou kila raketově nahoru. Takže když jsem při navazujícím magisterském studiu přibrala na 74kg, myslela jsem, že mě klepne. Pak jsem začala mít potíže se střevy a ta kila šla trochu dolu, ale stejně to není pořád ono. Doufám, že snad časem se mi podaří dostat se tak na těch 63 kg, to bych byla spokojená :)

    A co se týče stravy - tak sladké ani není můj problém. Ale bohužel mám ráda takové ty prasárny jako je pizza, hranolky, atd. To je peklo. Když má člověk tendence k přibírání, musí se prostě víc starat o to, co jí.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  3. I think we all go through difficult periods in our lives. It's wonderful when we are able to overcome them.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  4. amazing post honey... you are beautyfull!

    OdpovědětVymazat
  5. Teda 10 kilo během 3 měsíců, to je super výsledek :) Teď máš moc pěknou postavu. Já jsem na konci základky taky hodně přibrala a nebylo to nic příjemného, takže úplně chápu, jak ti muselo být. Sport je skvělá věc, tak držím palce, ať brzy dostaneš k těm 65 kilům :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš můj obdiv, že se ti podařilo zhubnout 10 kilo za tři měsíce, to se jen tak někomu nepovědě :) Teď ti to moc sluší, připadáš mi spokojená sama se sebou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Fuha tak ty si prokoukla jako blázen! Moc ti to teď sluší a vážně velký palec nahoru za to, že si zvládla takhle změnit životní styl a udělala se svou váhou takovéhle proměny :) tak ať si už jen spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Klobouk dolů. Ne každý tohle dokáže. Vypadáš skvěle.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi dobrá, že jsi se takto kousla! Je z tebe fakt kočka:)

    OdpovědětVymazat
  10. Well done changing habits and losing weight Living a healthier lifestyle is very important You look amazing xoxo Cris
    http://www.photosbycris.com.au/?p=3701

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych ti třeba teď tipla těch 65 kg :) Na víc teď rozhodně nevypadáš a moc ti to sluší :)
    Taky jsem v období puberty začala bojovat s vahou, stravou a sportem a mám za sebou něco podobného jako ty :)

    OdpovědětVymazat