...: Nad míru?/ what's means too much?/ Was bedeutet zu viel?

sobota 6. března 2021

Nad míru?/ what's means too much?/ Was bedeutet zu viel?

Nedávno jsem se tak trochu odvázala a nafotila pár decentních fotografií v prádle. Zvolila jsem bílou barvu, protože mi nepřišla tolik vyzývavá a kdyby to bylo sakra dobrý, možná bych se nebála sebe sdílet. Pak jsem, ale couvla a sdílela fotografie pouze v bílé košili, ale stále váhám... 

Recently, I decided a little and took some decent photos in my underwear. I chose white because it didn't sound so extravagant for me and if it was damn good, I might not be afraid to share it. Then I, however, backed away and shared photos only in a white shirt, but I still hesitate ... 

Vor kurzem habe ich mich ein wenig entschieden und ein paar anständige Fotos in meiner Unterwäsche gemacht. Ich habe mich für Weiß entschieden, weil es für mich nicht so extravagant klang und wenn es verdammt gut wäre, hätte ich vielleicht keine Angst, es zu teilen. Dann habe ich mich jedoch zurückgezogen und Fotos nur in einem weißen Hemd geteilt, aber ich zögere immer noch ...

 

 Košile/ Blouse: Ralph Lauren (secondhand), obuv/ shoes: Tamaris

 

Mám pocit, že v dnešní době určitá míra nahoty do sociálních sítí patří. Na instagramu to člověk vidí denně ať už o fotomodelek, dívek, které chtějí za každou cenu přilákat pozornost, u fitness girl, které se chlubí svoji pracně získanou postavou. Nebo třeba také u lidí v plavkách na fotkách z dovolené... 

I feel that nowadays a certain degree of nudity belongs in social networks. On the instagram, one sees it every day, whether about photomodels, girls who want to attract attention, and fitness girls who are proud of their figure. Or you can often see photos of people on vacation only in swimsuits .. 

Ich habe das Gefühl, dass heutzutage ein gewisses Maß an Nacktheit in soziale Netzwerke gehört. Auf dem Instagram sieht man es jeden Tag, ob es sich um Fotomodelle handelt, um Mädchen, die Aufmerksamkeit erregen wollen, oder um Fitness-Mädchen, die stolz auf ihre Figur sind. Oder man sieht oft Leute im Urlaub nur in Badeanzügen.

I já sama jsem sdílela v loňském roce několik fotek od bazénu a moře. Přišlo mi to celkem v pořádku... ale prádlo? Nevím, váhám. Na jednu stranu, kdyby mi někdo nabídl spolupráci s prádlem a nebylo by to nic vyzývavého, tak bych se nebála, ale na druhou stranu, chci aby mě lidé viděli i takhle? Co je ještě ok a co je pro vás už moc? 

I myself shared a few photos from the pool and the sea last year. It sounded fine to me ... but underwear? I don't know, I hesitate. On the one hand, if someone offered me cooperation with lingerie and it was nothing extravagant, I would not be afraid, but on the other hand, would I  like people to see me like this? What is is ok and what is too much for you?

Ich selbst habe letztes Jahr ein paar Fotos vom Pool und vom Meer geteilt. Es klang gut für mich ... aber Unterwäsche? Ich weiß nicht, ich zögere. Einerseits hätte ich keine Angst, wenn mir jemand die Zusammenarbeit mit Dessous anbieten würde und es nichts Extravagantes wäre, andererseits möchte ich, dass die Leute mich so sehen? Was ist in Ordnung und was ist zu viel für dich?

Fotografie a skvělé nápady na focení od: 

Photos and great ideas for photoshooting by:

Fotos und tolle Idees von: 


Josef Večerka Fotograf



14 komentářů:

  1. Osobně mi je to jedno, dokud to vypadá vkusně, fotka od bazénu? Proč ne, v prádle? pokud je to udělané taky hezky, tak super. Pak je kategorie nahých fotek s hvězdičkami na intimních partiích a to už mi osobně třeba vkusné nepřijde a na sítě bych to určitě nedala :D Ale pokud to tam chce někdo mít, ok

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud by fotky nebyly laciné, zdá se mi spolupráce a focení spodního prádla naprosto v pořádku. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že na všehno, co člověk sdílí někde na internetu je dobré se podívat z pohledu "budu chtít ještě za deset let, aby tohle o mně někdo věděl?". Protože co je jednou ve veřejném prostoru, tak je vždycky dohledatelné. I třeba tehdy, když o to člověk nestojí. Třeba, když se uchází o nějaké místo... (v některých korporacích mívají personalisti ve zvyku projet si sociální sítě dotyčného, samozřejmě to není pravidlo a nakonec někde odvážnější fotky ani vadit nemusí, ale někde jo)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych na sociální sítě asi nesdílela ani fotky v plavkách od moře, přijde mi to už moc sdílet takové fotky se světem :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Podľa mňa neexistuje objektívna hranica, ak človek zdieľa vlastné fotky, nie je nič príliš, keď je s tým ten človek stotožnený. Zdieľajte to, čo Vám robí radosť, nehľaďte na ostatných :) robte to pre seba:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já to moc neřeším. Ráda se podívám na každou pěknou fotku. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Já proti tomu vůbec nic nemám :). Sama jsem jednou pracovně fotila v prádle, nešlo o nic vyzývavého, vše intimní bylo zahalené, tak proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Das sind tolle Bilder geworden!
    Liebe Grüße
    Sarah

    OdpovědětVymazat
  9. Podle mě na těchto fotkách není nic, co by překračovalo hranici. Ale nesmíme zapomínat, že každý má tu hranici jinde :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  10. Každá máte asi trochu pravdy :) a stejně nakonec rozhodnutí je asi na člověku, který takový fotky publikuje no...

    OdpovědětVymazat
  11. Já vím, že plavky a prádlo jsou víceméně totéž, ale stejně ty fotky ve spodním prádle na sítích nevidám moc ráda :) Jediné, co mi tak nějak nevadí, tak když jsem viděla včera u jedné slečny recenzi na menstruační kalhotky :) Tam jde hlavně představení o té funkčnosti než nějaké vyzývavé fotky.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat