...: ÚKLID ŠATNÍKU 2/2021/ WARDROBE CLEANING 1/21/ SCHRANKREINIGUNG 1/21/

úterý 9. března 2021

ÚKLID ŠATNÍKU 2/2021/ WARDROBE CLEANING 1/21/ SCHRANKREINIGUNG 1/21/

Krásný den, pokud se vám líbil první článek o úklidu hlavní části mého šatníku, doufám, že vás osloví i jeho pokračování. :) Opět jsou fotografie pouze ve fotokoláži, je to z důvodu zhoršené kvality fotek, která tak méně vynikne. Všechno oblečení bude popsáno podle čísel pod fotografiemi. 
 
Have a nice day, if you liked the first article about cleaning the main part of my wardrobe, I hope you will like its continuation. :) Again, the photos are only in the photo collage, it is due to the poor quality of the photos. All clothes will be described according to the numbers below the photos.
 
Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag, wenn Ihnen der erste Artikel über die Reinigung des Hauptteils meiner Garderobe gefallen hat, hoffe ich, dass Ihnen die Fortsetzung gefallen wird. :) Auch hier sind die Fotos nur in der Fotocollage, es liegt an der schlechten Qualität der Fotos. Alle Kleidungsstücke werden gemäß den Nummern unter den Fotos beschrieben.
 

1. NEWYORKER/ PRIMARK; 2. AMISU - Secondhand; 3.ZAFUL; 4. ITALY ALCOTT; 5. CROATIA, 6. PEPCO; 7. Secodhand; 8. CROATIA; 9. ZAFUL

 

 

1. C&A; 2. BONPRIX; 3. Secondhand; 4. Secondhand - Betty Barclay; 5. Secondhand; 6. NEWYORKER; 7. Tally WEJL; 8. ZAFUL; 9. VIETNAMESE

1. Secondhand; 2. + 3. NEWYORKER, H&M; 4. Secondhand, NEWYORKER; 5. TAKKO FASHION, PRIMARK; 6. NEWYORKER, KIK

Všechny outfity, kde vidíte černé kalhoty jsou s legíny, které jsou koupené u místních větnamců. Co vás za oblečení oslovilo? Už jste dělaly čistku šatníku?

All outfits where you see black pants are with leggings, which are bought at local vietnamese shops. What clothes do you like?

Alle Outfits, in denen Sie schwarze Hosen sehen, sind mit Leggings, die in örtlichen vietnamesischen Geschäften gekauft werden. Welche Kleidung magst du?

11 komentářů:

  1. Mně se hned zalíbily ty modré, dlouhé šaty teda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) zrovna ty bych chtěla někdy nafotit, představovala bych si letní u vody. Podobné kousky se snadno hledají v Chorvatsku v takových těch místních buticích, nebo na tržnici.

      Vymazat
  2. Super článok :) Ja sa už tak dlho premáham k vytriedeniu šatníka, ale strašne sa mi do toho nechce :D
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě to naopak hrozně baví :D, ale chápu, že někoho to bavit nemusí :)

      Vymazat
  3. Na šatník a jeho třídění bych se už také měla vrhnout, mám v něm neskutečný nepořádek. :D Jinak se mi moc líbí tvé outfity, hezké kombinace! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Vážně? no někdy je na čase se do toho pořádně pustit. :)

      Vymazat
  4. Ještě pořád jsem se k čistce šatníku pořád neodhodlala.
    Které z těch kousků sis nechala ;-) ?

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se nejvíce líbí ty červené šaty s bílým límečkem a potom tady dole ty dvoje černé šaty :) Přiznám se, že já šatník moc nečistím, tolik oblečení zase nemám :) Ale měsíc zpět jsem byla odnést 2 tašky oblečení do kontejneru na oblečení :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Máš moc krásné kousky, tobě ta červená opravdu moc sluší! :) Já občas také čistím šatník, ale za poslední rok jsem naštěstí toho moc nepořídila, tak teď to není úplně třeba :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hmmm, akorát se dívám na skříň a vím, že bych tuhle čistku taky potřebovala, ale vůbec se mi do ní nechce. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Kupa krásného oblečení.. Taky postupně dělím čistku. Říkám si, jak na léto nemám žádná hezká trička a tak už jsem i něco nového nakoupila.. Ještě musím probrat věci na léto co mám schované a probrat trička, co nejsou moc uzpůsobené kojení :D Není to žádná sranda :D
    Ale už se na léto těším. Protože jsem minulé chtěla prubnout nošení crop topů, jenže jsem byla těhotná :D A tak to snad dopadne toto léto :)

    OdpovědětVymazat