...: Moje oblíbené potraviny/ my favorite foods/ Meine Lieblingsgerichte 3/21

pátek 9. dubna 2021

Moje oblíbené potraviny/ my favorite foods/ Meine Lieblingsgerichte 3/21

Ještě před tím, než vám opět začnu publikovat tipy na stravování, chtěla bych s vámi sdílet poslední díl mých oblíbených potravin. Miluji oříšky a sušené ovoce, snažím se vybírat takové, které nejsou příliš přislazované, i když u sušeného ovoce to moc nelze a pak takové, které není slané - v případě oříšků. Dávám do kaší, jogurtu a někdy i přidám do pečení. Oříšky a suché plody kupuji dle akční nabídky letáků a většinou výhodněji než na internetu. 

Before I start publishing eating tips to you again, I would like to share the last part of my favorite foods with you. I love nuts and dried fruits, I try to choose those that are not too sweetened, although it is not possible with dried fruit and then those that are not salty - in the case of nuts. I put it in porridge, yogurt and sometimes I add it to baking. I buy nuts and dried fruits according to the special offer of leaflets and usually cheaper than on the Internet. 


Bevor ich wieder Essentipps für Sie veröffentliche, möchte ich Ihnen den letzten Teil meiner Lieblingsspeisen mitteilen. Ich liebe Nüsse und getrocknete Früchte, ich versuche diejenigen zu wählen, die nicht zu gesüßt sind, obwohl es mit getrockneten Früchten nicht möglich ist und dann diejenigen, die nicht salzig sind - im Fall von Nüssen. Ich lege es in Brei, Joghurt und manchmal füge ich es zum Backen hinzu. Ich kaufe Nüsse und getrocknete Früchte gemäß dem Sonderangebot von Flugblättern und normalerweise billiger als im Internet.

Do výše zmiňované kategorie řadím i strouhaný kokos, z něhož hodně peču kokosový dezert. RECEPT

I also include grated coconut in the above-mentioned category, from which I bake a lot of coconut dessert. RECIPE 

Ich schließe auch Kokosraspeln in die oben genannte Kategorie ein, aus der ich viel Kokosnussdessert backe. REZEPT

Jak již víte, hodně jsem začala nakupovat na Aktin. Nakupuji déle jak rok a tento e-shop znám už z dřívějších dob díky mým kamarádkách. V Zásobě mám vždy proteinové palačinky od Nutrend, dobré jsou také od Fitday... Také jsem si zamilovala protein od BioTech USA, nevadí mi na můj nemocný žaludek a chuťově s mlékem, nebo kefírem je jak milkshake. Protein je jeden z dražších, ale hodnoty má dobré a není dráždivý, ani příliš umělý. 

I always have protein pancakes from Nutrend in stock, they are also good from Fitday.cz ... I also fell in love with protein from BioTech USA, I don't mind my sick stomach and taste like milk or kefir is like a milkshake. Protein is one of the more expensive, but it has good values and is not irritating or too artificial.

Ich habe immer Proteinpfannkuchen von Nutrend auf Lager, sie sind auch gut von Fitday.cz ... Ich habe mich auch in Protein von BioTech USA verliebt, ich habe nichts gegen meinen kranken Magen und schmecke wie Milch oder Kefir wie ein Milchshake . Protein ist eines der teureren, aber es hat gute Werte und ist nicht reizend oder zu künstlich.

Z posledních potravin bych chtěla zmínit Erythritol. Sladí o trochu méně než běžný cukr, je nízko kalorický, má nízký glykemický index a chuť je jemná, sladká a příjemná. Bohužel jedná se o dražší položku cca 109 korun a je k sehnání ve specializovaných obchodech, či e-shopech. Dále doporučuji polévky do hrníčků od Vitany, nejsou v nich takové "svinstva" jako v jiných podobných polévkách a mají málo kalorií, navíc jsou chuťově moc dobré a celkem levné. A detoxikační čaj jste už u mě pravděpodobně viděli. 

Of the latest foods, I would like to mention Erythritol. It sweetens a little less than regular sugar, is low in calories, has a low glycemic index and the taste is soft, sweet and pleasant. Unfortunately, this is a more expensive item of about 109 crowns and is available in specialized stores or e-shops. I also recommend the soups in the cups from Vitana, they do not have such bad substances in them as in other similar soups and they have few calories, in addition, they are very good in taste and quite cheap. And you've probably seen on my blog detox tea.

Von den neuesten Lebensmitteln möchte ich Erythritol erwähnen. Es süßt etwas weniger als normaler Zucker, ist kalorienarm, hat einen niedrigen glykämischen Index und der Geschmack ist weich, süß und angenehm. Leider ist dies ein teurerer Artikel mit etwa 109 Kronen und ist in Fachgeschäften oder E-Shops erhältlich. Ich empfehle auch die Suppen in den Bechern von Vitana, sie enthalten keine so schlechten Substanzen wie andere ähnliche Suppen und sie haben wenig Kalorien, außerdem sind sie sehr gut im Geschmack und recht billig. Und Sie haben wahrscheinlich auf meinem Blog Detox-Tee gesehen.


9 komentářů:

  1. Katko, oříšky a sušené ovoce jde u nás taky hodně na odbyt. Moc mi chutná ovoce sušené mrazem.
    Naprosto neznám pytlíkové polévky, denně vařím, tak nemám tu potřebu. je dobře, že už jsou lepší než bývaly.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mám ráda sušené ovoce a oříšky, i kdydž na ty mám trochu alergii, tak s nimi musím opatrně (hlavně s nepraženými lískáči a vlašáky) Tak spíš přesedlávám na mandle.
    A připomněla jsi mi, že tu někde mám polévky do hrnečku z Brandnooz boxu, takže bych je měla spotřebovat... Já je používám jako nouzovku v kanceláři, když nevaří ZJ nebo tam neplánovaně zůstanu déle, jenže v kanclu už jsem půl roku v podstatě nebyla.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zaujalo to sladidlo. Po něm se u nás podívám. Taky mám ráda oříšky, nejraději pistácie. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Oriešky u nás fičia tiež a vždy máme doma nejakú zásobu. Ďakujem za inspo v detoxikačnom čaji :)

    ZuziČernická

    OdpovědětVymazat
  5. Oříšky jsem si poslední dobou taky hodně oblíbila, ale teda ke sušenému ovoci jsem si nikdy nenašla cestu. Nejraději mám čerstvé. ♥ :) hezký článek.

    OdpovědětVymazat
  6. These look very delicious. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/04/viktor-rolf-bonbon-vs-hugo-boss-scent.html

    OdpovědětVymazat
  7. Erythritol je super, používám ho taky jakožto lehká diabetička :). A kupuji ho normálně v Globusu :).

    OdpovědětVymazat
  8. Strouhaný kokos je moje závislost a i ostatní tvé oblíbence mám také ráda - skvělý výběr. :))

    OdpovědětVymazat