...: KOKOSOVÉ POTĚŠENÍ Z CEJLONU/ COCONUT PLEASURES FROM CEYLON

pátek 28. dubna 2023

KOKOSOVÉ POTĚŠENÍ Z CEJLONU/ COCONUT PLEASURES FROM CEYLON

Hledáte neotřelé pochoutky? Pečete rádi, děláte rádi smoothie a máte rádi kvalitní potraviny? Pak vítejte u mého článku s produkty od pravebio.cz, které mi přišly v balíčku již minulý týden. Co jsem si na e-shopu vybrala? Čtěte dál a dozvíte se více.

I am so sorry, this post is mainly in czech language, because these things which you can see are from czech e-shop. But if you want buy something, it´s called pravebio.cz and there is some special products from Ceylon. like a jackfruit or coconut flour, or coconut jam and so on... 

Es tut mir so leid, dieser Beitrag ist hauptsächlich in tschechischer Sprache, weil diese Dinge, die Sie sehen können, aus dem tschechischen E-Shop stammen. Aber wenn Sie etwas kaufen möchten, es heißt pravebio.cz und es gibt einige spezielle Produkte aus Ceylon. wie eine Jackfrucht oder Kokosmehl oder Kokosmarmelade und so weiter ...

 

RAW KOKOSOVÁ MOUKA Z CEJLONU 

Vyrábí se z odtučněné kokosové moučky, která zbyla po lisování panenského kokosového oleje za studena. Představuje funkční alternativu k moukách z obilovin. Je přirozeně bohatá na vlákninu, má jemně kokosovou chuť i aroma. (zdroj textu: pravebio.cz)

Po kokosové mouce toužím už nějaký ten pátek, hodně se objevuje jako alternativa základu ve zdravých a bezlepkových receptech (nejsem celiak, ale ráda zkouším nové potraviny a objevuji recepty). 

RAW CHLEBOVNÍKOVÁ MOUKA JACKFRUIT 

Mouka ze semínek heirloom odrůdy ovoce jackfruitu, česky žakie nebo-li chlebovník, od Ceylon Kokonati funguje jako alternativa klasické bílé rafinované mouky. Je přirozeně bez lepku, raw, vegan, vhodná i pro keto nebo jakoukoliv jinou speciální dietu. (zdroj textu: pravebio.cz)

Upřímně nikdy dřív jsem o této mouce neslyšela. A protože je chlebovník u nás v ČR vzácný a mouka lze kromě běžného pečení přidat i jako pochutina navíc do smoothie, rozhodla jsem se ji vyzkoušet. 

 

 

AMINO OMÁČKA Z KOKOSOVÉ MÍZY

Bio a raw kokosová amino omáčka od značky Ceylon Kokonati je vyrobena pouze ze tří vysoce kvalitních bio ingrediencí, má sladkokyselou chuť s lehkými tóny balzamikového koření. Vyrábí se z vyzrálého kokosového octa, kokosového nektaru a mořské soli. (zdroj textu: pravebio.cz)

Často nám dělám saláty, většinou využívám běžně dostupné dresinky, ale chtěla jsem zkusit něco nového. O víkendu jsem po amino omáčce sáhla a právě do zeleného pokrmu využila. A jak mi chutnala? Lehce připomíná ocet, mám pocit, že voní po kokosu a je trošičku nasládlá. Rozhodně jsem neudělala chybu, že jsi si ji objednala. 

EXTRA PANENSKÝ AVOKÁDOVÝ OLEJ

Za studena lisovaný extra panenský avokádový olej od Hunter & Gather je jedním z nejlepších z dostupných kulinářských olejů. Tento hustý a výživný olej má plnou až máslovou chuť, která je ale zároveň mnohem jemnější než u kokosového nebo olivového oleje. Je bohatý na vitamín E, mononenasycené mastné kyseliny a kyselinu olejovou. (zdroj textu: pravebio.cz)

Moje kamarádka zkoušela jiné druhy olejů, než jsou běžně v kuchyni v Česku používané a byla spokojená, tak jsem si řekla, že nějaký zkusím také a sáhla jsem po avokádovým. V čem je dobrý a na co ho chci používat? Určitě pro smažení, protože má vysoký kouřový bod a nepřepaluje se. Do studených pokrmů je dobrou volbou, pokud zrovna nemáte při ruce avokádo, stejně jak toto ovoce - je to ovoce, že? má máslovou chuť a doslova se rozplývá na jazyku.

KOKOSOVÝ DEZERT ALA crème brûlée

Kokosový džem od Ceylon Kokonati chutná jako dekadentní dezert crème brûlée. Ovšem jako jeho zdravější a odlehčenější verze. Obsahuje pouze dvě vysoce kvalitní suroviny - sušenou kokosovou dužinu ze zralých, 45 dní starých, kokosů (56%) a kokosový nektar (44%), který dodává přirozeně sladkou chuť.

Ořechové máslo s podobou k džemu mi již udělalo společnost v mé ranní ovesné kaši. Je slaďoučké a příjemně se rozplývá na jazyku. Stačí lžička a vaše snídaně je chuťově zcela jiných rozměrů.



4 komentáře:

  1. Vybrala sis zajímavé kousky. Já mám z tohoto obchodu tu kokosovou mouku a už jsem z ní zkoušela bábovku a lívanečky, tak se můžeš inspirovat recepty u mne na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Samé dobroty :) Ten poslední produkt - kokosové creme brule, jsem si vybrala taky, ale ještě jsem neměla možnost ho vyzkoušet, tak už se na to těším :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to na samé pěkné kousky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat