...: Barevná zeď/ Colorful wall/ Bunte Wand

pondělí 17. července 2023

Barevná zeď/ Colorful wall/ Bunte Wand

V předchozím článku jsem vám psala o místě, které mě nadchlo svým zákoutím v podobě staré budovy S NÁPISEM VLNĚNA a barevné zdi. A právě zde vznikaly následující fotky. Nakonec z nich nejsem tak nadšená, jak se mě rýsovaly v hlavě... nějak mi nesedl outfit a necítila jsem se v něm tak pohodlně, jako když jsem ho měla například vloni na dovolené v Bulharsku. 

In the previous article, I wrote to you about a place that excited me with its corner in the form of an old building WITH THE INSCRIPTION OF VLNĚNA and a colorful wall. And it was here that the following photos were taken. In the end, I'm not as excited... somehow the outfit didn't fit me and I didn't feel as comfortable in it as when I wore it, for example, last year on vacation in Bulgaria. 

Im vorherigen Artikel habe ich Ihnen über einen Ort geschrieben, der mich mit seiner Ecke in Form eines alten Gebäudes MIT DER INSCHRIFT „VLNĚNA“ und einer bunten Wand begeistert hat. Und hier sind auch die folgenden Fotos entstanden. Im Endeffekt bin ich nicht ganz so begeistert... irgendwie hat mir das Outfit nicht gepasst und ich habe mich darin nicht so wohl gefühlt wie damals, als ich es beispielsweise letztes Jahr im Urlaub in Bulgarien getragen habe.

Kdysi dávno jsem navázala spolupráci skrze blog s britským e-shopem Femme luxe a právě tam jsem objednala tento celkem nevinný a zároveň odvážný komplet, který je opravdu ideální spíše na dovolenkovou podvečerní procházku... 

A long time ago, I established a collaboration through the blog with the British e-shop Femme luxe, and it was there that I ordered this quite innocent and at the same time daring set, which is really ideal for an early evening walk on holiday... 

Vor langer Zeit habe ich über den Blog eine Zusammenarbeit mit dem britischen E-Shop Femme Luxe aufgebaut und dort dieses recht unschuldige und zugleich gewagte Set bestellt, das wirklich ideal für einen frühen Abendspaziergang im Urlaub ist ...


9 komentářů:

  1. Ty fotky jsou moc hezké, především s tou barevnou zdí, ty se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že nejsi z nich nadšená :) jsou to moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. You look young and very pretty in the fascinating outfit photos above.
    The Femme Luxe outfit pieces look fabulous being modelled by you!

    my fashion blog
    my YouTube fashion modelling and review videos

    OdpovědětVymazat
  4. Trošku mě mrzí, že outfit není hezky celý vidět. Ale jinak croptop vypadá moc hezky :) Jinak jsou všechny fotky moc povedené!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, ta poslední se mi líbí asi nejvíc! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou já myslím, že se fotky povedly. :) Ale taky bych ocenila, kdyby byl outfit vidět celý i zepředu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky moja. :)

    https://rebelliouslily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat