...: POBLOUZNĚNÁ VÍNEM

pondělí 11. března 2024

POBLOUZNĚNÁ VÍNEM

*only in CZECH

Máte rádi překvapení? Já ano! A proto jsem byla doslova nadšená, když se mi v e-mailu objevila nabídka na výběr vína z e-shopu vinoodbodlaku.cz. S touto firmou jsem již dříve spolupracovala a komunikaci a sortiment si nemůžu vynachválit. Prostě boží!

 

Čím víc cukru, tím lépe? Za mě a můj žaludek rozhodně ano! A zvlášť speciální. Proto moje ruka sáhla po vínu OSTROŽOVIČ Tokajský výběr 4 putňový, cuvée bílé, sladké. Navíc Ostrožovic je chuťová sázka na jistotu, už mám druhé víno od tohoto výrobce a nemůžu si jej vynachválit. JEDNOZNAČNĚ MŇAM. Cena 549 Kč, země původu Slovensko.

A co takhle bílé polosladké? Ano prosím! A NAVÍC Pálava. Už jen název vína vypovídá o výtečné chuti tohoto vína. Tentokrát jsem sáhla po vínu OMASTA Pálava, výběr z hroznů, polosladké (2020). Cena 219 Kč, původ Morava (ČR).

Alko ti nechutná? Zkus něco jiného, vyzkoušej Revine a buď v tom nevinně. Protože s tímhle se rozhodně neopiješ. VINSELEKT MICHLOVSKÝ Revine Red: Nealkoholické víno (perlivé), cuvée červené, polosladké, je pro mě mnohem lepší než jeho příbuzné v bílé barvě. Lehce nasládlé a může se pít v podstatě nonstop. Moc doporučuji. Cena 189 Kč, původ Morava (ČR) - velkopavlovická podoblast.

Znáte tato vína? Jaký alkohol si rádi vychutnáte vy?

2 komentáře:

  1. Já preferuji spíš sušší bílé víno, ale nepohrdnu ani červeným nebo růžovým, ale myslím, že tokaj by na mne byl už hodně sladký. Nealko jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda bílé nebo růžové víno, nejraději sáhnu po polosladkém a co se týče odrůdy, preferuji Irsai - ten je vynikající! :)

    OdpovědětVymazat