...: DNEŠNÍ DEN/ TODAY 24.05.19

pátek 24. května 2019

DNEŠNÍ DEN/ TODAY 24.05.19

Konečně pátek, dnes jsem skončila poměrně brzy, nemohla jsem se dočkat toho krásného počasí a prostoru v pokoji, který se mi díky ségře vytvořil. Po cestě domů jsem absolvovala pár návštěv v obchodech, koupila pár potřebných i nepotřebných věcí, stavila se za ségrou na volby a vyrazila směr domov a doma jsem hned aktivně vložila banánový chléb do trouby, já ho dělám teprve podruhé a hned po 14 dnech, protože ten první se mi neuvěřitelně osvědčil a chutnal mě, ale i mým blízkým. Dnes mám toho ještě spoustu v plánu a jeden z těch plánů je mrknout na některé vaše články, tak doufám, že vše pěkně stihnu a třeba vám napíši pěkný vzkaz pod váš článek. Co máte v plánu vy? Jdete volit? 
Jinak fotek teď moc nemám, zvolila jsem takové poslední jarní, které tomuto počasí docela i odpovídají. :) 

Finally Friday, I ended up in my job quite early, I couldn't wait to see the beautiful weather and the free space in the room. On my way to home, I visited a few shops, bought a couple of necessary and unnecessary things, went to the election room  say hallo to my sister and now I am and home. After my coming I made the banana bread in the oven,  just making it for the second time and after 14 days because the first one was incredibly successful and tasty for me and also my loved ones. I have a many plans for toadyand one of those plans is to check out some of your articles, so I hope I can do it all well and maybe write a nice comment under your article. What do you plan?Otherwise, I do not have much photos now so I chose the last photos of spring time.

6 komentářů:

  1. Já jsem strašně ráda, že už konečně vykouklo sluníčko a dá se trávit čas venku :) přece jenom je to takové příjemnější :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful photos. I love spring :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já plánuji o víkendu odpočívat, maximálně vyrazím na nějakou procházku do přírody.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Happy Spring babe Love this post The images are amazing xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/05/kahuna-get-surf-look-on-and-off-board.html

    OdpovědětVymazat
  5. Such an amazing photos, I love spring ♥
    xoxo,
    Patrycja
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat