...: 3D PES/ dog

čtvrtek 1. listopadu 2018

3D PES/ dog

Možná se budete smát, možná vám to bude připadat v pořádku, ale mě celkem překvapilo, když mi přišla domů lehká rulička s něčím uvnitř. Neměla jsem absolutně tušení, co se v takovém balíčku ukrývá, po otevření na mě vykoukla celkem fajn samolepka s psíkem. Byla jsem zaskočená a nevěděla jsem kdo mi takový dáreček poslal až nedávno mě upozornil email, že bych měla ohodnotit zásilku z postovnezdarma.cz... 

Maybe you laugh, maybe you will thing that it is right, but I was quite surprised when I got roll with something inside. I did not have any idea what was hiding in such a package, after opening I was sticker with dog. I was surprised and did not know who sent me such a gift. I was notified by email that I should rate the shipment from postovnezdarma.cz, so I guessed that packet was by postovnezdarma.
Nejsem si vědoma, že bych omylem si objednala tuto samolepku, ale co už. Asi se tak stalo a mně teď ve stole leží pejsek a čeká až ho někomu daruji. :)
A co se vůbec jedná? No o 3D samolepku na zeď i auto

I'm not aware that I would have ordered this sticker in error, but what's wrong, maybe it happened, and now a dog is in my desk and waiting for someone, because I want give it to someone.And what is it all about? Well about the 3D sticker for the wall and the car.

Na výběr je na e-shopu mezi 13 motivy různých psíků a mám pocit, že jedna kočička. Rozměr obrázku je 30x20 cm a materiál je PVC. Cena obrázku se pohybuje kolem 350 korun.

There is a choice of 13 different dog motifs in the e-shop, and I think one cat is there too. The size of the image is 30x20 cm and the material is PVC. The price of the image is about 350 crowns.

Vzhledem k tomu, že jsem nikdy samolepku nerecenzovala tak úplně nevím, co o ní více napsat, možná jen to, že vypadá jak na obrázku, barvy jsou syté a pejsek vypadá opravdu jak 3D, až obrázek někomu podaruji uvidím teprve jak vůbec bude na ploše držet. :) 
Objednali by jste si takovou samolepku a kdyby ano, tak pejska nebo kočičku? 

Since I never write review about sticker I don´t know what I would to write about this. , maybe just that it looks like on the picture, the colors are good and the dog looks really 3D.
Do you order such a sticker? And what do you order, dog or cat?

13 komentářů:

  1. S 3D samolepkama nemám žádnou zkušenost a upřímně nevím, jestli bych zrovna takovou měla kam nalepit. Ale na druhou stranu si myslím, že se vždycky najde nějaký milovník psů, kterému by udělala radost :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, looks interesting!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný nápad a určitě je spousta lidí co by to chtěli :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá super :D kdyby tam byl můj pes, tak si to vylepím po celém domě :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám doma dvě takové samolepky a na hladkém povrchu drží velmi dobře. Určitě bych si vzala psíka. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. That 3D picture looks amazing and dog is so cute.

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com
    YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=lk21o8SaptI

    OdpovědětVymazat
  7. I think that is super cute ♥

    btw i follow you
    can you followme back? :)
    https://wingsofanne-sophie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Awww so adorable. I absolutely love dogs the most! <3

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  9. aww.. such adorable dog. i really love dogs.

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  10. 3D samolepky alebo niečo podobné som mala možno keď som bola menšia ale to je tak celé :) Teraz by som si to asi dobrovoľne nekúpila. Ale ten havko vyzerá naozaj ako živý :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
  11. Cudowny rysunek:)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jee to je hezký. Nalepila bych jí asi na auto. Já obecně nálepky na zdi nemám ráda.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat