...: Po dešti/ after rain

čtvrtek 15. listopadu 2018

Po dešti/ after rain

Krásný víkend, dnes vám ukážu pár fotek pochmurného deštivého dne. Minulý víkend jsem trávila u přítele a při té příležitosti jsem si na dvorku vyfotila opět kousek přírody, snažila jsem se zachytit mokro, kapičky vody a celkově po dešťovou atmosféru. Déšť v lásce sice dvakrát nemám, ale miluji focení a doufám, že se vám mé fotky budou stejně líbit, jako ty podzimní. :) Kdo miluje deštivé dny?

I wish you nice weekend, toady I show you a few photos of grey rainny day. Last weekend I was at boyfriend home and I took a photos on backyard of nature. I tryed about photos of drops of water and after atmospehere after rain. I don´t like rain, but I like photo shooting, so I hope that you will like my photos like a photos from Autumn. :) Who loves rainny days?

6 komentářů:

  1. Moc hezké fotky. Já deštivé dny nemám ráda, teda pokud někam musím jít. Jinak za okny mi to vlastně ani tolik nevadí. Aspoň je důvod k celodennímu ležení na gauči a nic nedělání :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Já mám déšť ráda jen za oknem. Jinak ho nemusím. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Déšť je fajn, pouze když člověk může spát nebo být doma :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda vzduch po dešti, je takový svěží. Déšť mi nevadí, pokud nemusím nějak hodně cestovat, to je pak otravné :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat