...: Červený stín NYX/ red eyeshadow

čtvrtek 15. listopadu 2018

Červený stín NYX/ red eyeshadow

Pěkný pátek všem, dnes se trochu vrátím zpět k podzimu a ještě před tím než bude sněžit - rozhlasové stanice hlásí už na pondělí, ráda bych vám napsala recenzi a ukázala fotky mono stínu od NYX

Nice friday, today I want back to Autumn and I write review and show photos of mono eyeshadow by NYX before it will be snowed - radio broadcast speak about snow on next Monday.

Mono stín jsem zakoupila minulý rok v Olympii v Douglasu v Brně a stál kolem sta korun, co mě zklamalo, že můj vytoužený matný mono stín k dostání nebyl, ale chtěla jsem tak moc červený, že jsem zakoupila alespoň tento.

Mono eyeshadow  I bought last year in Olympie in Douglas in Brno and the price was around 100 czech crowns. I was dissapointed because I wanted matte mono eyeshadow and it was not in shop, but I wanted red so I bought this.
Stín se nachází v černém kelímku s průhledným víkem s nápisem NYX a při uzávěru má krásnou mašličku, která mě na balení zaujala nejvíce, jinak se podle mého názoru jedná o běžné balení mono stínu podobné všem ostatním, tím myslím, že podobných balení je spousta... 

The shadow is in in black dose with transparent cover with brand of NYX. When you want open it, you can see small bowknot it  is reasen why I like it, but I think that dose is similar like at another products.
Ačkoliv se stín zdá na první pohled velice třpytivý, tak není, na oku je sice výrazný skrze jeho silnou pigmentaci - stačí namočit štěteček pouze jednou a stín lze na oku velice dobře rozpoznat, ale na oku příliš třpytivý není, což je moc fajn. :) Stín mě velice překvapil a myslím si, že je cena příjemná, rozhodně sáhnu po ještě dalším, hned jak našetřím nějakou tu korunku navíc. 

Althought the shade looks like a very glittery, it is not. It is expressive because it has a very good pigmentation - you can use only one tier and you can see shade on your eyes. On eyes it is not so glittery and it si so fine. I was very suprised by shade and I am still. The price was fine too, so I want byu next shade. 
Mimochodem, pokud jste z Brna, či okolí a zatoužili by jste po NYX, dnes se ve Vaňkovce otevřela nová prodejna. Já se do tyto prodejny vypravím snad příští týden při mém plánovaném výletu do Brna...A do komentářů mi můžete třeba napsat, co vy a Nyx a vaši reakci na červené stíny, nebo celkově mono stíny. Jsem zvědavá ;)

In Brno today is open the first shop with Nyx. I want visit this shop next week when I will go to Brno.  And you can write me if you know this brand or if you has some thing by NYX.  I am so curious.


9 komentářů:

  1. How pretty! This shade would look so lovely on!
    Yay..happy friday!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  2. Stín vypadá hezky, ale já si vždycky kupuju buď paletky s více odstíny nebo minimálně se dvěma, které se dají dobře zkombinovat. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Červenou mám v líčení ráda. Od Nyxu ještě nic nemám, zatím jsem neměla potřebu něco od této značky vlastnit.
    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  4. Nice red eyeshadow, dear. :D


    http://www.couture-case.com

    OdpovědětVymazat
  5. Stín nevypadá vůbec špatně :) Ale pro mě asi takový odstín moc nebude.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Není to úplně moje barva, ale Nyx mám ráda. Stíny a produkty na rty mají parádní :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat