...: Červené svetrové šaty/ red sweater dress

čtvrtek 15. listopadu 2018

Červené svetrové šaty/ red sweater dress

Pěkný večer, jak se dnes máte? Mně totálně přemohlo mé nachlazení a z původní bolesti krku, které jsem se už zbavila, se mi spustila šílená rýma. No doufám, že denní várka tisíců čajů pomůže a já budu moct zítra a o víkendu zase fungovat, protože se chystám možná na pokračování Fantastických zvířat, už jste pokračování viděli?

Nice evening, how are you today? I am a little bit ill, I had sorethroat and now I have a big rhinitis, I hope that a many teas help me and I will be healthy tomorrow, because maybe I will go to  cinema on Fantastic beasts: The Crimes of Grindelwald, did you saw it?

Opět odbíhám od tématu. Dnešní článek je o kousku, který mi přišel zároveň s pyžamem z Rosegalu, jsou to tyto krásné svetrové červené šaty. Při objednávce jsem se bála, že mi volnější střih bude přidávat kila a nebude mi slušet, ale opak je pravdou a já jsem nesmírně spokojená. Šaty nejsou příliš teplé, je to takový lehčí svetrový materiál, ale s nějakým sáčkem budou skvělé. Jsou v mé oblíbené červené a střih je moc fajn. Myslím, že se budou také skvěle hodit k období Vánoc. :)  Pokud vás šaty zaujaly naleznete je pod tímto odkazem. Šaty nyní stojí kolem 13 dolarů a jsou zlevněné ;)

Now about theme of this post. In today post I show you piece which I got with pyjama from Rosegal, it is this nice sweater red dress. I was scared about oversize  shape because of my body, but it looks so good and I like it. It is not so warm material, but it is good for winter and when I wear some jacket on dress it will be perfect. I like this colour and this shape and I think that will be really good for Christmas time. If you like it, you can find it under this link.
Dress: Rosegal, scarf: Tako fashion, bracelet: New Yorker?, shoes: Deichmann, hoses: no name
Na Rosegalu se chystá divoká nákupní slavnost ve spojitosti s černým pátek, kdy budou až 80% slevy... vše naleznete pod odkazem níže. Navíc na Rosegalu je poštovné zdarma po celém světě a pokud se rozhodnete na e-shopu nakupovat, můžete využít slevového kódu na 25% s heslem RGBF1
 
On Rosegal will be Rosegal 11.11 Crazy Shopping Festival & Black Friday Up to 80% OFF:
 
On Rosegal is free shipping worldwide and you can use 25% discount with coupon RGBF.

11 komentářů:

  1. ooo aká krásna, veľmi sa ti červená hodí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. I love this color! The red really adds so much beauty to this outfit!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky a nádherný outfit. Poslední dobou jsem si červenou docela oblíbila. :-)
    Moc ti to sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, no to máme naprosto stejné, já ji v poslední době úplně zbožňuji.:)

      Vymazat
  4. Tak ať s brzo zas zdravé. Tohle počasí je na nic a hodně lidí v okolí je nemocných. Jinak šaty jsou pěkné. Miluji červenou :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, máš pravdu, strašně moc lidí je nemocných, já to mám buď od kámošky nebo přítele...

      Vymazat
  5. Brzy se uzdrav, já jsem na tom podobně - mám hroznou rýmu a kašel, ach jo :( jinak tip takovýchto vršků mám moc ráda a je to super s leginami :)

    OdpovědětVymazat
  6. Šaty, navíc v téhle barvě se mi moc líbí a ráda bych si ještě nějaké pořídila. Poslední dobou jsem si šaty právě hodně oblíbila.
    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  7. Ta barva je krásná! Úplně barva ke stromečku :) zrovna takovou barvu mám na nehtech, hihi.. by ti ladila k šatům :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat