...: Vánoční pyžamo? / Christmas pyjama?

středa 14. listopadu 2018

Vánoční pyžamo? / Christmas pyjama?

Jak už jsem naťukla v předchozím článku,Vánoce se blíží a i když si užívám poslední dny podzimu, ta atmosféra mě neuvěřitelně láká, kromě filmů, na které se dívám už od konce října, jsem si nedávno objednala z Rosegalu pyžamo, které ve mě evokuje Vánoce, ani nevím čím to je, možná tou modrou, mně se modrá neuvěřitelně k Vánocům hodí, nebo možná těmi mašlemi? No nevím posuďte sami...

How I wrote in last post, Christmas is comming and althought I enjoy every day of Autumn I enjoy for Christmas atmosphere. I watch on Christmas movies since end of October and I ordered pyjamas from Rosegal, which is looks like a Christmas pyjama because of  bowknot.

A jak už to u novinek bývá, ráda bych vám napsala pár informací o pyžamu, za prvé - měla jsem ho celý den na sobě a jsem spokojená. Má krásnou barvu a motiv, je z fajnového materiálu, tlustějšího materiálu takže zahřeje, je zajímavě řešený, přední čas kalhot i trička je delší a zadní kratší. Nejdříve jsem nechápala, na obrázku to nebylo úplně poznat, ale jak jsem to zkoumala víc, pochopila jsem. Na Rosegalu ho najdete ZDE.

And because it is new pyjama I want write you a few information. At first I wear it all day and I am so satisfied. It has nice colour and motif. It is made from nice and thicker material, so it is warm. It has interesting style. T-shirt and pants are from the front side shorter then from the back. You can buy it HERE.
Na Rosegalu se chystá divoká nákupní slavnost ve spojitosti s černým pátek, kdy budou až 80% slevy... vše naleznete pod odkazem níže. Navíc na Rosegalu je poštovné zdarma po celém světě a pokud se rozhodnete na e-shopu nakupovat, můžete využít slevového kódu na 25% s heslem RGBF1
 
On Rosegal will be Rosegal 11.11 Crazy Shopping Festival & Black Friday Up to 80% OFF:
 
On Rosegal is free shipping worldwide and you can use 25% discount with coupon RGBF.

12 komentářů:

  1. Vypadá pěkně, já vánoční pyžamo tedy ještě nemám, ale třeba si nějaké pořídím :) Takové s mašličkami je opravdu roztomilé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám třetí :-D ale takové vánoční nevánoční, takže nosím celý rok :D Děkuji ti za komentář.

      Vymazat
  2. Vánoční pyžamo sice nemám, ale mám na doma kalhoty podobného materiálu a střihu se sněhuláky :D Pyžamo vypadá moc pohodlně a má krásnou barvu :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá nádherně! Já jsem si nedávno koupila vánoční svetr a jsem z něj úplně unešená! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na vánoční svetr mám taky zálusk. Teď jsem objevila na jedné stránce jen za recenzi vánoční šaty a říkala jsem si, že je taky asi vezmu :D a udělám něco vánočního.

      Vymazat
  4. Ja už jsem své vánoční pýžo také vytáhla :) akorát mám teda kraťasy :) to tvoje vypadá opravdu parádně pohodlně :) je super, že mají poštovné po celém světě zdarma :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, já už to párkrát i sama využila. :) Kraťasy jsou taky fajn, ale asi bych v nich zmrzla :D

      Vymazat
  5. Jee vyzerá krásne :) ja mám vianočné červené so sobom :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám doma spoustu pyžamek s vánočními motivy a nejraději je objednávám v Lídlu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké :-) já nemám pyžama rozdělená na různé události, období, atd.. :-D

    OdpovědětVymazat