...: Vánoční dárky pro blízké/ Christmas gifts

čtvrtek 6. prosince 2018

Vánoční dárky pro blízké/ Christmas gifts

Krásný čtvrteční podvečer, už máte dárky? Já je již včera zabalila a vím, že spousta z vás bude mít jistě dárky už také nakoupené, nicméně pro ty, kteří teprve nákupy plánují, či chtějí ještě něco málo dokoupit mám tu pár tipů na vánoční dárky. Pokusím se namíchat fotky s typy z internetu s tím, co jsem posbírala doma. Doufám, že se vám tato forma zamlouvat.

*Hi today I write post only in czech language. I am so sorry but I have not time now for english version, I want only say that this post is about gifts for women and men.  You can write me if you have some christmas gifts for someone or not.


CHRISTMAS
Jelikož jsem žena a vím, co mám ráda a co by mě osobně potěšilo, je pro mě logicky nejsnazší dávat tipy pro stejné pohlaví.V poslední době se rozmohl trend přírodní kosmetiky, handmade výrobků a zero waste, poslední tématiku příliš neřeším, ale o zdravější verzi kosmetiky a ručně vyráběné věci zájem mám.
1. Asi první bych vám doporučila handmade krásné balení sirupů s pečeným čajem od Eazy-livin.cz, který se pohybuje přibližně v rozmezí od 50 do 200 korun, podle typu výrobku a mililitrů, myslím si, že takový dárek určitě potěší milovníky všeho dobrého a zdravého. 
2. Z přírodní kosmetiky bych vám chtěla doporučit moji milovanou Plevu, kterou jsem zmiňovala již v předchozím článku, která má nádherné balení a moc pěkně voní. Kosmetiku můžete nalézt na pleva.cz 
3. Dále samozřejmě Saloos, se kterým spolupracuji dlouhodobě a má úžasně voňavé produkty a za 4. krásné balíčky má taktéž Yves Rocher
5. typ jsou věci s vánoční tématikou, úžasné ponožky pro ženy jsou k dostání v Pepco, či Gate, nebo Primarku, různé vánoční svetry, či halenky můžete najít na čínských e-shopech a nebo i v běžných obchodech, či se štěstím v second handu. A taktéž se můžete zaměřit i na tématickou vánoční dekorativku, svíčky, koupelové pěny a podobně.
6. Dámská bunda - já osobně si dámskou bundu k Vánocům zakoupila, z bund bych vám doporučila například dámskou bundu z postovnezdarma.cz, tahle je úžasná a není příliš drahá.
7. typ a zároveň můj poslední typ pro ženy je parfém, já osobně mám ráda toaletky, či různé vůně z drogérii, či Notina, kde mají docela pěkný výběr.
 
1. typem pro muže je oblečení, kosmetika, nebo něco s jeho oblíbenou značkou, můžu z vlastní zkušenosti říct, že zatím takové dárky fungují. 
2. typem jsou speciální kosmetické sady, které jsou přímo tématicky zaměřené pro pánské pohlaví, vloni takové balíčky měla například Nivea
3. typem jsou různá pouzdra na mobil, sluchátka, notebook, flešky, SD karty a podobně, takové pouzdra jsou za pár korun například na Wish.com, či Aliexpresu, kvalitnější verze a dražší jsou pak dostání např v CZC
4. typem je dárek pro všechny milovníky vína, může být tedy vhodný nejen pro muže, ale také i ženy, nebo jako dáreček pro starší, či mladší manželský pár, který si rád zpříjemní večer s vínem, myslím že dřevěná krabice na víno je celkem originální, takový dáreček najdete na shopinguj.cz
5. typem je ode mě se zaměřit na přítelovi, tatínkovi, bratrovi koníčky, v mém případě by to byla přítelova láska k přírodě a vše kolem, s tím se pojí doporučení na stránku Affekt.cz, která se zaměřuje na outdorové věci, já bych vybrala pravdě podobně  horolezecká  lana
6. Jelikož je chladno, je důležité se do přírody a celkově do terénu lépe oblékat, základem kromě vrchní vrstvy oblečení je i funkční výbava, která udrží teplo, je to sice trochu dražší záležitost, ale taková, do které se vyplatí investovat. Takové oblečení najdete například na shop.hqh.cz


Máte už dárky nakoupené? Líbí se vám mé tipy?

8 komentářů:

  1. Hezké tipy...Ty jo už zabalené dárky..:D Já je balím vždy 24.12. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ještě zabaleno nemám ani nakoupeno, ale vymyšleno už jo :) Super tipy, takovými dárky člověk nikdy nic nezkazí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už mám vše nakoupené. Jen to ještě zabalit. Mně se letos líbily kosmetické sady od Ziaja. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Super tipy, já už mám nakoupeno, ale tohle se určitě někomu hodí :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. great post!

    would you like to be a friend and follow each other? If you follow me,
    I'll follow you back. Thank you! ^^
    www.okcheori.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, Plevu vůbec neznám :-)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Abych byla upřímná, tak letos nemám žádné nápady co komu za dárek. Saloos je super a určitě od něj něco koupím hlavně mamce.
    Terezah-style

    OdpovědětVymazat